29 Ocak 2016 Cuma

Bu hafta....


Tatilimin ilk haftası.... Bol bol örgü örerek...


Bir örgüden diğerine geçerek. Bol bol kadın programı izleyerek :)


Her gün Anneciğimin yaptığı ayrı ayrı gün mamalarını yiyerek....


İnşaatların ustası kızım bizim mahalleden edindiği deneyimlerle arka sokaktaki inşaatlara rehberlik ederek....


Mini hobi alışverişleri yaparak geçiyor.


Veee haftanın bombası...Minnoşumun polardan yatağını Annem dikti. Şimdi minnoş hanım canı istedikçe yatıp uyuyo :) Bizden bu haftanın minnoş özeti....Mutlu, huzurlu, sağlıklı bir haftasonu dileğiyle....






4 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

özlemişimmm baya bir kaçırmışım postları geldim hasret giderdim ellerinize sağlık ciciler örülmüş dikilmiş alınmış ohh miss bu kız çok akıllı annesi polar koltuğu fazlasıyla hak etmiş:)
Badem bu aralar bana pek yüz vermiyor babayla arası on numara benim arada Diyarbakır'a gitmelerim etkili oldu sanırım aman küsmesin de uzaktan sevişelim razıyım:)))

Arayan Kedi dedi ki...

Harika bir yatak. Ben bile sahip olmak isterdim. Güle güle mıncıklasın :)

yıldız dedi ki...

n güzldir yayılmak arada kadın programlarını seyretmek el işi boll huzur her daim olsun canım
minnoşun göbişine yumulurum yatağıda harika olmuş annenin eline sağlık

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, evet ara ara bir şeyler yapıyoruz, çok teşekkürler. Allah yardımcınız olsun güzel telaşlar onlar, güle güle büyütün. Badem, Annesiz kalınca tavır yapıyor demek ki, ne yapsın kuzucuk onların tüm ve tek dünyası sizsiniz o yüzden, kedişler paylaşmayı pek sevmiyorlar yine düzelir aranız.

Aryan Kedi, :) ne güzel! Teşekkürler.

Yıldız, di mi :) Çok teşekkürler. İşallah bir gün gerçekten yumulursun nasipse az kaldı..