11 Ocak 2016 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Cuma günü ben okul hazırlığında minnoşum benim peşimde :)


Akşam okul dönüşü 1 tane düzgün fotoğrafını çekemedim zillinin kıpır kıpır....Burada sev beni kıvranışları...



Cuma akşamı eşofmanlı şevket hoca dinliyoruz :)



Belli olduğu üzere bir kudurmaca sonrası dinlenme halleri...


Gecenin ilerleyen saatleri...


Cumartesi ganimetlerim.


Cumartesi akşam başlayan okul işleri gece biter :) Sıra geldi süsleme işlerine...


Yine kızın göz hapsindeyim


Pazar günü market alışverişi öncesi arkadaş ziyaretindeyiz.


Eve dönüş market alışverişi yerleştirilir, o günü ve bir sonraki günün yemekleri yapılır, yıkanan bulaşıklar yerleştirilir çirkin kız bakarak iş öğrenmeye çalışır :)


Ve yorgun hafta sonunun sonu :) Çok koşturmacalı bol iş bitirmeceli oldu çok yoruldum ama okul işlerini bitirmenin mutluluğunu yaşıyorum. Bitti dediysem hepsi bitmedi planlanan kısmı  sadece :(

Ve babacı minnoşum oturduğu yerden babasına bakıyor :)

Mutlu, sağlıklı, huzurlu haftalar olsun... 


















2 yorum:

El İşleri Ev İşleri dedi ki...

Minnoşa maşallah gözümüzün önünde kocaman oldu :)
Hem oyuncu hem tembel, her resimde ayrı bir keyif ^_^

Atolyekedi dedi ki...

El ileri ev işleri, teşekkür ederiz büyüdü valla :)