21 Ocak 2016 Perşembe

Perşembe...


Herkes kar fotoğrafları paylaşıyor değil mi?  :)   İşte o kar dolayısıyla bu gün tatil oldu da bende tüm elbiselerimin fotoğraflarını çekme fırsatı duydum. İşte yazlık elbiselerim. Nasipse bu yaz için bavuluma girecekler hazır...
Fotoğraftaki çiçek desenli v yakalı midi boy elbisem


Kedi desenli, kare yakalı, midi boy elbisem...



Kolsuz, kalp yakalı, midi boy elbisem. 


Yukarıdaki fotoğrafta desen belli olmamış bu da yakından görüntüsü...



Yılın son günü elime geçen yazlık alışverişim.


Bunlarda yaz tatili bitiminde aldığım kumaş pantolonlar. İşte yaza nasipse bavulumda olacaklar... e tabii bir de kot elbisem vardı. BURADA Tüm Elbiselerimi Anneciğim sağolsun dikti.

Ben bu gün yaz bavulunu düşünüp mutlu oldum. Kar tatili karne öncesi hızır gibi yetişti şimdi ben ev işlerine koşuyorum yatana kadar bir sürü iş beni bekler :) Hadi bakalım herkese mutlu karlı, tatilli, huzurlu bir gün dilerim.






6 yorum:

SHOIPTAR dedi ki...

hep böyle mutlu ol inşallah elbiselerinide iyi günlerde kullan kızım yaz hazırlıkların tamamlandı sanırım.

aysel melike dedi ki...

Herbiri güzel ve kulanışlı elbiseler.. şu soğuk günlerde yaz kendini nasılda özletti :)tatlı minnağınızı öpüyorum :)

tülin dedi ki...

İyi tatiller Evren .

Atolyekedi dedi ki...

İşşallah aNNEM, ELLERİNE SAĞLIK.

aysel melike, teşekkür ederiz, minnağım ellerinizden öper :)

Tülin, teşekkürler!

Arayan Kedi dedi ki...

Hepsi birbirinden tatlış. Hep güzel günlerde güle güle kullan <3

Atolyekedi dedi ki...

Arayan Kedi, çok teşekkür ederim :) İşşallah!