2 Şubat 2016 Salı

Bir Alışveriş, bir Çirkin


Minnoşumdan kocaman bir Merhabaaaa. Tatilin ikinci haftası iyice tembelleşen ben cumadan pazarayı bile hazırlayamadım. Gerçi tembelliğim bilgisayar başına geçme kısmında yoksa örgülerim tam gaz tv başında devam etmekte , yakında da bitecek işşallah.....


Cumartesi günü aldıklarımdan bahsedeyim. LCw ' de indirim var ve çok güzel şeyler var. Yelek, beyaz ve mavi gömlek, penye bluz, panço (pançonun fiyatını özellikle söylemek istiyorum 40 tl ve kalitesi çok güzel) En sağdaki kaban 50 Tl Bordo çanta 20 Tl olur şey değil...( Kaban Ve Çanta markasız yerli üretim) Küçük şehirlerde imkanlar daha farklı gibi geliyor bana. Aynı işi görecek uygun fiyatlı ürünler bulmak mümkün...


Yalova'yı bilenler Doğansoy Pasajını bilirler. Pasaj içinde 'Duygu Gümüş' kardeşimin arkadaşının yeri ve çok güzel şeyler var. Soladaki 2 küpe Duygu Gümüşten... Sağdaki bileklik ise 'Kontes Takı' dan... Hem takı satışı var hem de gelinler için saç aksesuarları yapıyor sahibesi...İnstagram hesaplarıda var bir göz atın derim harika şeyler var!


Tembel Annenin tembel ama gözü bir o kadar yükseklerde olan kuzusunun patişleri...


Mutlu, huzurlu akşamlarınız olsun, minnoşum ellerinizden yalar :)





2 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Annemiz asla tembel değil amaaa:)
fiyatlar süpermiş LCW indirimleri başladı mı ki ne çabuk:)
sağlıkla kullan hepsini. o fıstık bacaklar öpülür.

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, çok teşekkür ederim :)