7 Şubat 2016 Pazar

Cumadan Pazara


Cuma sabahı minnoşum arka taraftaki köpüşlere bakıyo...


Ördüğüm kırlntin üstünde uyumacalar :)


Cuma akşamı kardeşceğizimle sinema izlemece....Güzel filmdi çocukluğuma gittim, şiveyle memleketime gittim. Sonu hüzünlüydü yalnızca...Çokta hatırlayamadığım olaylardı...Nedenini niçinini.....Ama yine de benim canım Türkiyemde sen benim fikrimde değilsin diye kimse ölmemeli bence....


Canım kuzum gece boyu bizimle oturdu. Bu tatili çok özleyeceğim :(


Ve dönüş yolu...Yer ye karlı yer yer sisli yer yer yağmurlu


Tüm yolculuk boyu uyudu Çirkin kızım....


Ve pazar günü çamaşır, yemek, temizlik sonrası ütüye eşlik eden 2 film...İlki 'yok artık' konusu: taksici Fikret'in anlattığı öyküler...Oyuncular, oyunculuklar süper! filme gelince eh işte....Tabii bu benim görüşüm...



Gerçekten sıradışı...Evinde oturup çocuklarını yetiştirmek yerine hayellerinin peşine gitmeyi tercih etmiş ve hayallerini kovalarken çocuklarıyla olan ilişkilerini bağlarını kaçırmış bir kadının hayatı...İzlemeye değer!

Mutlu, sağlıklı, huzurlu bir hafta dileğiyle...









Hiç yorum yok: