6 Mart 2016 Pazar

Cumadan Pazara...


Minnoşum saatin 11:00 olduğunu her gün anlar. Uygun bir yer bulur ve mışıl mışıl uyur...


Cuma akşam ben evraklarla uğraşırken şekerlemesini yapıyor...


Akşam akşam kudurup yakalamacılık oynadık sonra yorulduk :)


Takipteyiz...


Tabi ki cuma akşamı eğlencesi....


Operasyon Valkyrıe.....Aslında savaş filmi sevmem ama bu filmi sevdim.Hitler Almanyasını anlatıyor??? 


Cumartesi sabahı uykuya doyularak kalkılır....Eve düşülür, temzilik bitirilir üstüne kahve keyfi yapılır..Sonra çamaşıra ütüye devam...


Biri her yerde beni gözetliyor :)


Minikler koleksiyonumu nihayet tıklım tıklım da olsa dizdim...


Sibirya Ekspresi...Evli bir çiftin Rusya'ya Trenle yolculuğunu ve başlarına gelenleri anlatıyor....Güzeldi...Macera, aksiyon, dram, gerilim...


Pazar günü kapıyı bacayı açtık hava alalım istedik. Keyfimiz yerindeydi, güneşlendik, kuşları gözledik...


Pazar ganimetlerim....Her şeyi üstümüze alınırız zati.....Pazar renklenmiş bahar gelmiş...


Yavru bıldırcınım şallarıma tırnaklarını takmayaydın iyiydi....

Mutlu, huzurlu, sağlıklı bir hafta dileğiyle....Film adı gibi 'her şey çok güzel olacak' işşallah....













6 yorum:

SHOIPTAR dedi ki...

Evrenciğim her şey çok çok güzel içlerinde en güzel çirkinim hepsinde güzel.

Atolyekedi dedi ki...

teşekkür ederim Annem, çirkin tartışmasız hep en güzel

aysel melike dedi ki...

Ne yalan söyleyeyim minnaktan başka görüntüler ilgimi çekmiyor bu anlamda kusuruma bakma olurmu ben o sıpanın hallerine bakıp bakıp tebessüm ediyorum yine mobilyaların üzerinde :)) şallarında harikaymış onlar da gözümden kaçmadı yani :) sevgiyle kalasın yakışıklıyı öpüyorum.

Atolyekedi dedi ki...

aysel melike, :) teşekkür ederiz...

tülin dedi ki...

Evrencim bilirim seversin böyle hayırlı işleri diye yazıyorum.
Lösemili çocuklarımız için bir etkinlik düzenledik. Haber vereyim dedim.
Bu arada, senin yakışıklı da gerçekten yakışıklı :)

Atolyekedi dedi ki...

Tülinim yorumunu bu gün gördüm. Dün akşam yazını görüp kopyalamaıştım kalp kalbe karşıymış :) Becerikli velilerime de haber verdim bende bu hafta sonu çalışmalara başlayacağım, vesile olduğun için çok teşekkür ederim.