20 Mart 2016 Pazar

Cumadan Pazara...


Cuma sabahı çirkin kızım iş başında...


Ben okula giderken yavru bıldırcınım uykuya geçiş yapmış bile...


Cuma akşam iş dönüşü....Herkesin ağzında bir 'ama hayat devam ediyo' var! ne saçma di mi? düşünüyorum da ateş bizim içimize düşmediği için hayat bize devam ediyo....yanımızda bir bomba patlayana kadar devam edecek.....Dua ediyorum hep, diğer her şeyi boş verdim umrumda değil şu vatan hainlerinin kahrolduğunu mahvolduğunu göreyim yeter....Lütfen duama ortak olun...


Dünyadaki en güzel şey benim minnoşum....


Cumartesi temzilikten sonra Yavrular için dolgu oyuncaklara başladım. İşşallah yetiştireceğim 18 Nisan'a kadar....Detaylar  TÜLİN'İN BLOĞUNDA




Pazar günü 5 parçalı projemin son parçasını da tamamladım. Ama bu proje dolgu oyuncaklar bitene kadar bekleyecek....




Ara ara izlediğim filmler var ama açıklamasını yapmak içimden gelmiyor canlar kusura bakmayın. sadece sevdim sevmedim kısmını yazayım bu seferlik: (film emekçilerinden özür dileyerek...)


Bayılmadım ama güzel


fena değil...


sevdim, farklı buldum


Kaçıncı izleyişim bilmiyorum, dönem filmlerini seviyorum....



Söyleyecek söz bulamıyorum keşke her şey eskisi gibi olsa...Bu günleri de aramayız işşallah :(  Yeter ki biz iyi olmayı seçelim Dünya hepimize yeter de artar bile...













5 yorum:

SHOIPTAR dedi ki...

evren çok hamaratsın ne ara ördün kırlent yada minderleri çok hoş görünüyor ellerine sağlık.Şu çirkinin beni bitiriyor benim için onu mıncıkla olurmu.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Dualarına katılıyorum canım.
Ablam misafirim Ankara'dan o gidince yarım kalan dolgu oyuncaklarıma ben de devam edeceğim.
kolay gelsin o güzelliği çokk öpüyorum.

Çizgili picamalı çocuk diye bir film var 2. dünya savaşının farklı bir yüzü çok beğendim ,seyredince bunu meclise de bir izlettirelim belki birazcık dank eder diye düşündüm:(
İzlemediysen bakarsın canım

Atolyekedi dedi ki...

Kırlent yada minder değil Annem sürpriz proje :) mıncıklarım tabii :)

ÖRGÜ ÇANTAM, çok teşekkür ederim. Gözün aydın ne güzel olmuş. İzlemedim 'çizgili pijamalı çocuğu kesinlikle ilk fırsatta izleyeceğim teşekkür ederim!

Pet Shop dedi ki...

Kediniz çok sevimli

Atolyekedi dedi ki...

Pet shop, sevimlidir benim kızım, teşekkür ederiz :)