8 Nisan 2016 Cuma

cumadan Pazara...


Kocaman bir günaydın....


Yeni beslenme çantam :) reklamlar sansürlendi....


Minnoşum, maşayı izlerken mır mır yapıyo...


Cuma akşamı ani bir kararla  2 bebek daha yaptım. Kalıbını daha önce bulduğum bir fotoğraftan çizerek çıkarttım. 


Gece bitti :)


Cumartesi günü Tülin ile buluştuk. Bulut Gölgesi blogunun sahibesi Güzel vakit geçirdik...Bir sürü de hediye getirmiş.... Tülin'in Blogu'na  BURADAN bakabilirsiniz.


Pazar günü filmleri....İlki Örgü Çantam blogunun sahibesi sevgili Hatice hanımın önerdiği harika bir film...  Örgü Çantam Bloguna BURADAN ulaşabilirsiniz.



Bu İşte bir Yalnızlık var, güzel filmdi...


Korku türünde bir film. Sevdim.


Gerilim türünde  harika bir film. Sevdim.


Soğuk saatler, korku türünde bir film...Sevdim.



Bu Pazar çok verimli bir pazardı benim için. Okul işlerini bitirdiğim, ahşaplarıma cila attığım, örgü ördüğüm, evimi temizlediğim ve bir sürü film izlediğim bir gün.....Evde geçirilen pazarları seviyorum....Mutlu, sağlıklı bir hafta dileğiyle....












8 yorum:

tülin dedi ki...

Evrencim, bugün Serçev den aradılar. Senin mis kokulularının bir kısmını 23 Nisan da Serebral Palsili çocuklarımıza ayırsam olur değil mi?

Atolyekedi dedi ki...

Sevgili Tülin benim minnoşlar sana emanet, nereye uygun görürsen oraya yollayabilirsin. Benim içim rahat, sonuçta hepsi çocuklar için....

SHOIPTAR dedi ki...

çok güzel oyuncaklar çoğalmış ellerine sağlık o minnoşun bakışını duruşunu yesinler ne kadar güzel bi poz yakalamışsın evrenciğim beslenme çantan çok hoş olmuş canım.

Atolyekedi dedi ki...

Teşekkür ederim Annem.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Ya bu şeker şey büyüdükçe daha bir tatlı oldu benim için öp şunu:))
beğenmene sevindim gerçekten çok güzel ve manidar bir filmdi.

Atolyekedi dedi ki...

Örgü Çantam, zevkle öperim. Kesinlikle!

sevtap dedi ki...

Bir ara güzel film izliyordum yine izleyemez oldum :( Beslenme çantan da harika olmuş ;)

Atolyekedi dedi ki...

sevtap, bazen oluyo bende de çok iyi filimler yakalayıp vaktimin bir şekilde denk geldiği sonra bir türlü ikisini bir arada denk getiremediğim dönemler...Teşekkürler!