8 Nisan 2016 Cuma

Cuma...



Son bitenlerde....


Kullandığım malzemeler....


Yapılışı:
1. Zımpara yapıp, nemli bir bezle sildim.
2. Beyaz renk boyayı su ile inceltip tek kat astar attım.
3. Beyaz renk boyayı 2 kat sulandırMADAN boyadım.
4. Gümüş renk akrilik boya ile  ucu kötü bir fırçayı silme yaparak eskittim.
5. Peçete tutkalı ile çiçekli peçeteyi yapıştırdım. 
6. Çatı kısmını boyamak için kırmızı akrilik boyaya 2 damla siyah boya katıp kırmızının tonunu koyulaştırmdım.
7. Kuşları pembe ve mavi tonlarında boyadım.Üstlerine Glitter ile geçtim.
8.Dalları yaparken elimde yeşil olmadığı için elimdeki renklerle yeşil oluşturdum. Mavi ve krem rengi karıştırıp uçuk tonda bir yeşil elde ettim ve dalları boyadım.
9. Sprey cila attım.






Herkese minnoşumla birlikte hayırlı cumalar ve  mutlu hafta sonları diliyoruz







2 yorum:

SHOIPTAR dedi ki...

evrenciğim renkler bi harika çok hoş olmuş ellerine sağlık canım.Minnoşum da çok güzel pozlar veriyor.

Atolyekedi dedi ki...

Teşekkür ederim Annem :) Güzeldir benim kızım ondan :)