2 Mayıs 2016 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Cuma sabah biraz oynayınca yakalanmamak için kitaplıkların tepesine çıkan bir minnoş hanım....


Her yer onun zati seç, beğen, yat...


Zamanının çoğunu pencere önünde geçiriyor....Hani o mahalledeki tüm olup biteni bilen teyze var ya...İşte o bizim evde cam önünde :)


Cuma akşamı her akşam olduğu gibi kabus.... :(


Kızılaydaki ipçim kapandığından beri yerini dolduracak başşka bir yer bulamadım, artık nereyi bulsam oradan alıyorum :(  


Uuzuuun zamnadır fincan, tabak,çanak diyeti yapıyordum. Bir kereye mahsus bozdum...


Tükkanlardaki allı güllüleri toplamış olabilirim....Ee o kadar ütü, temizlik, kakılmışlık....Kendime ödül :)


Popiş hep dinlenmekte....Gözler hep sokakta...


Cumartesi akşamı biraz koşup oynayınca yorulan çirkin hanım, koşmamak için kaçacak delik aradı...


Pazar sabahı temiz havası...


Uyumanın güzelliği...


Pazar günü başladığım yeni işim..Hadi bakalım işşallah güzel sonuçlanır.
Yeni hafta güzelleikler getirsin herkese...












4 yorum:

Hobifikri dedi ki...

Yerim yerim ben o minnoşu. Yeni cicilerini keyif ve sağlıkla kullan. Yeni işindede kolaylıklar dilerim.

tülin dedi ki...

Ne güzel! Her yer, her şeypırıl pırıl, temiz ve ferah görünüyor senin fotoğraflarda :)
Kandiliniz Hayırlı Olsun.

sevtap dedi ki...

Popişin keyfi yerinde :D Diyet işi de harikaymış ;) Ben de seviyorum çiçekli giysileri sanırım artık yaz gelsin istiyorum :)

Atolyekedi dedi ki...

Hobifikri, çok teşekkür ederim Dilekçim.

Tülin, çok sevindim :) Teşekkürler.

Sevtap, sorma keyif minnoşu o. Evet diyete devam :) Çiçekliler benim favorim...