8 Mayıs 2016 Pazar

Cumadan Pazara...


Cuma günü ben okula giderken minnoş hanım...


Cuma akşam ben okuldan gelince minnoş hanım :)


Akşam kudurmacaları


Bu da Cumartesi sabahı kudurmacaları


Sabah ruyamızda görmüş gibi Papazın bağı...Neyse bir tek biz ruyamızda görmemişiz...


Kahvaltı sonrası Ankara kalesi gezisi..


Kaleden Ankara manzarası


Kale içi


Suluhan'a uğramadan olmazdı tabii...


Pazar günü tüm gün çamaşır bulaşık....


evimin eşyalarını değiştirdim :) artık fırsat buldukça boyayıp oynarım...


Pazar gününün ilk filmi...Ben böyle dram tarzı filmleri severim. Ben beğendim, güzel filmdi.


'Genç Ölmek'  Romantik, dram tarzında bir film daha... Adını anmak bile istemediğimiz bir hastalığa yakalanan gencin hayatına giren hemşire sayesinde verdiği yaşam mücadelesi...


Haftanız çirkin minnoşum kadar güzel geçsin işşallah..

















Hiç yorum yok: