13 Mayıs 2016 Cuma

Küçük işler...


Çok yoğun bir dönemdeyiz..Gerçi ne zaman değiliz ki....Neyse arada stres atmak için örüyorum bir şeyler..Artık iplerden çirkin hanımın yatağına battaniye ördüm.


Arada gelip koklayıp oturuyo...


Sonbaharda olacak bir kermes var. Öğrenir de durur muyum elimdeki iple kışlık bir bant ördüm.



Hoşuma giden bir battaniye vardı elimdeki iplerle ona başlamıştım şerit kısımları bitti. Şimdi sıra ara kısmına ve birleştirmeye geldi...


Daha önce yaptığım çiçekleri kermes için aldığım saç lastiklerini takarak tokaya dönüştürdüm...


Bizden şimdilik bu kadar Çirkin hanımla hayırlı cumalar ve mutlu hafta sonları dileriz...






4 yorum:

SHOIPTAR dedi ki...

yerim ben çirkinin bakışlarını .Evrenciğim ellerin dert görmesin ne yaparsan yap yerleri hazırdır hepside güzel olmuş.

Atolyekedi dedi ki...

Teşekkürler Annem.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Ellerine sağlık canım.
Evrencim facede yavuzlar iplik diye bir sayfa var. çok uygun fiyatlı ipler var bir göz at istersen ben aldım hiç aksatmadan oyalamadan hemen gönderiyorlar Türkiyenin her yerine kapıda ödemesi de mevcut.

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, Çok teşekkür ederim. Fiyatlar uygun bakıyorum arada Yavuzlar ipliğe yazı bekliyorum ip almak için :)