5 Haziran 2016 Pazar

Cumadan Pazara...


Cuma sabahı minnoşum güneşleniyor...Ben önce toz alıp kahvemi içiyorum.


Akşam okul dönüşü bir şeyler atıştırıp yoklamaları giriyorum. Sonrasında dış renkliler kategorisindeki çamaşırları yıkamaya atıp Güldür Güldür eşliğinde Minnoşumla kucak kucağa oturuyoruz.


Cumartesi sabahı erkenden kalkıyoruz :)


Ve Eskişehirdeyiz...Kahvaltımızı yapıyoruz.


Ve Kremline gidiyoruz :) Rusların Kremlini varsa bizimde Sazovamız var!!!


Ne güzel bir park olmuş


Renk muhteşem


Korsan gemisinin içinde beleye bekleye kemik kalan esir...


Bayrağımızı görünce dayanamadım Masal Gemisinin dışından çektim.


Lüle taşından yapılmış Aksesuarlar...


Lüle taşından yapılmış süsler...


Atlıhan El Sanatları Çarşısı..


Cumartesi akşamı çok şükür evimizdeyiz. Koşa koşa kirlileri atıp cuma gecesi yıakdıklarımı ütülüyorum.
Pazar günü Çalganda kahvaltı sonrası Ramazan için alışveriş yapıyoruz. Sonra eve gelip süpür, sil ,yerleştir, yıka as, ütüle....


Sarayın Tadları' isimli Biyografi komedi türünde sinemayı izliyoruz.ünlü bir Şefin Fransa Cumhurbaşkanının özel aşçısı olması ve sonrasındaki olayları anlatıyor. Ben beğendim güzel filmdi...


2. Filmim 99 Ev Dram türü filmleri oldum olası sevmişimdir. Evini borçla alıp, borcu yüzünden evini kaybedip hapse giren çıktığında ise evini tekrar geri alma mücadelersi veren genç babanın vicdanıyla imtihanı :(



Ve minnoşum keyif kızımla herkese hayırlı, bereketli, mutlu bir Ramazan diliyoruz....














Hiç yorum yok: