13 Haziran 2016 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Cuma akşam iş dönüşü sev beni telaşı


Az bulgur, çok salata malzemesi ile iftarlık kısır...


Dolap tepelerinde ben ütü yaparken beni takip ediyor...



Ütü sonrası evrak işleri Güldür Güldür eşofmanlı hoca eşliğinde...


Kucakta uyuyan minnoşlar pati kaldırsın.


Ve cumartesi sabahı sürprizi :) Neyse ki temizlik günü..


Pazar tüm gün evi karıştırmaca dolap detoksu . 


Öyle bir yere oturyor ki hem mutfakta beni gözetliyor hem salonda olup biteni takip ediyor :)

Herkese mutlu, sağlıklı, sabırlı , ibadetlerimizin kabul olduğu, Annelerin Babaların evlatlarından ayrılmadığı masal gibi bir hafta olması dileğiyle...









2 yorum:

SHOIPTAR dedi ki...

Ne kadar mahsun bakmış afiyet olsun bulgur salatan Duana amin cümlemizinde kabul olur inşallah kızım.

Atolyekedi dedi ki...

Çok masum bakar benim kızım :) Amin Annem işşallah!