27 Haziran 2016 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Cuma sabahı erkenden kalkıyorum, hazırlanıp yola revan oluyorum...


Eve gelince uzuuun süren temizlik seansı ve kameraya bakamayan telesekretere mırklayamayan minnoşum temizlenen yerlerde dinleniyor :)


Cumartesi klasik market alışverişi  sonrası kendimizi eve atıp dinleniyoruz. Akşam iftar sonrası yürüyüşe çıkıyoruz beyimnen...


Pazar sabahı kimseyi uyandırmadan bakımlarımı yapayım diyorum. Minnoş hanımcığım balkon teline geliyor bana bakıp telin kenarından geçip balkona çıkıyor!!! Sonra çıkınca tekrar bana bakıyor...Neredeyse aklımı kaçırıyordum hemen diğer balkon kapısını açıp Çirkin kızı içeri alıyorum...Tabii sonrasında güvenlik önlemleri arttırılıyor. Daha sonra balkon düzenlemesi yapıyoruz dağıtıp pisletip toplayıp süpürüyoruz.


İftar öncesi giyinip kuşanıp kış boyunca reklamını görüp merak ettiğim filme gidiyoruz. Gerilim, korku tarzında bir film. Harikaydı bence!!!

Şimdilik bizden bu kadar güzel geçsin Ramazanımız işşallah!!!









Hiç yorum yok: