18 Temmuz 2016 Pazartesi

Cumadan Pazara....




Oldum olası siyasetten hazetmem ve anlamam, anlamaya da çalışmam....Ben olaya kadınca bakarım....


Canım Askerim canım Polisim elbette düşmen değilsiniz. Bu vatanda bizler , sizler sayesinde huzurla yaşıyoruz. Memedim değişen hiç bir şey yok seninle ilgili...Dualarım sizinle...Anacıklarınıza geri dönün sağsalim diye....



Ya dedim benim çocuğum olsaydı bu çocuklardan biiri, ne yapardım :( Anneler yavrumun ayağına taş deymesin diye düşünürken bunu görünce...

Asker ocağı değil miydi sorgulamadan itaat etmeyi öğrendiği yer...Kandırıldı gencecik çoocuklar...


Her birinin benim çocuğum olduğunu düşünüp kahroldum...Ya Anaları nasıldır kimbilir, Allah yardımcıları olsun....
Demokrasi diye sokağa döküldüysek en önemli gereği hesabımızı kendimiz kesmek olmamalıydı.. Devlet güçlüdür ve hukuka teslim etmek , en suçluyu bile yapmamız gereken vatandaşlık görevi... ve biz müslümana yakışanı....



Ve dün aldığım yine bu olaylar doğrultusundaki haber çocuklarımdan birinin Polis Babasının Ankara'nın göbeğinde çıkan çatışmada şehit olmasıydı. Yine çocuklar babasız kaldı.... Canım Türkiyem artık hiç bir Ana ağlamasın, hiç bir Çocuk babasız kalmasın istiyorum(z)


Meydanlarda tüm hayatını kaybeden Vatandaşlarımıza Allah rahmet eylesin....Hiç yakışmadı bize bu olanlar.....Vatanımız için birlik beraberliğimiz için el ele , yürek yüreğe...Elbette can yakmadan hukuka adalete güvenerek....












4 yorum:

SHOIPTAR dedi ki...

Sana katılıyorum bütün kalbimle yavrum Analar ağlamasın genceçik evlatlar ölmesin .Ölenlere rahmet yakınlarına sabırlar diliyorum.

Atolyekedi dedi ki...

Amin Annem...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Hem de hiç yakışmadı kuzum:((( daha kötü günler görmeyiz demek istiyorum:((

Atolyekedi dedi ki...

Amin sevgili Örgü Çantam, İşşallah görmeyiz...