25 Temmuz 2016 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Yatağında gece pek yatmayan minnoşlar son bir kaç gündür yatağında yatıyo....


Çünkü evlerinde yatacak hiç yer yoktu :) 

Cuma günü kendime izin verdim. Çünkü temizliğimi perşembeden yapmıştım. Kadın programı izledim. Video izledim, örgü ördüm, kahve içtim, şükrettim.


Arada kalkıp kıza baktım ne yapıyor diye...Burada da avlanacağını zannediyor, kuş bekliyor :)


En temiz ve en süslü yerlerde yatmak minnoşumun işi...


hafta sonu ganimetlerim...Tepsim pazardan, Bambu bölmeli tabaklar esse'den % 50+ % 20 indirimli güzel indirimler oluyor esse de...Domol antibakteriyel bir sprey onu seyahatler için aldım :)


Ve hafta sonunun filmleri, biraz film izleyelim dedik ama bu 'Halam geldi' beni gerim gerim gerdi...Evet Canım Türkiyemin bir gerçeği ama çok sinirim bozuldu. Akraba evliliği ve çocuk gelinleri anlatan bir Dram..


'Naciye' gerilim türünde bana değişik geldi...


Hafta sonunun en güzel filmi...Umut dolu, sevgi dolu....


Ve filmi izlerken cumartesi kaçak kat çıktığımız evi kapladık :) renkler belli olmamış ama çok güzel çiçekli böcekli canlı oldu....

Güzelliklerle dolu bir hafta olması dileğiyle....









5 yorum:

SHOIPTAR dedi ki...

Ganimetler harika güle, güle kullan Evrenciğim kızımıza maşallal ooooo kat kat evler tabikide sultan istediği yerde yatar yakışır kızımıza.

Atolyekedi dedi ki...

Teşekkür ederiz Annem :)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Ganimetler sağlıkla kullanılsın. Bu evlerin tapusunu aldımı bu kızçe acaba kaçak mı oturuyor bak vergi memurları filan gelir aman diyeyim:))))
sevgiler canım.

sebuş dedi ki...

Kedilerin evine bayıldım:) kaçak katı da kaplaması da harika görünüyor,
benim yerime de sıkıştırıver o yumoşları,
"halam geldi" filmini izledim ve dediğin gibi gerim gerim gerildim,
ama "tamam mıyız" nefis bir filmdir, çağan ırmak filmi ne de olsa,
sevgiler yolladım.

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, çok teşekkür ederim, işşallah... Kaçak kaçak :) geçen hafta sonu gece konduruldu :) SEVGİLER bizden de....

Sebuş, seve seve sıkıştırırım :) SEVGİLER bizden de...