22 Temmuz 2016 Cuma

DÜN&BU GÜN


Merhaba...Tam 1 hafta oldu bu gün ve ben hala şaşkınlığımı atamadım. 15 Temmuz gecesinden beri sürekli haber kanalları açık ve internette sadece bununla ilgili yazıları okuyorum. Sıyırmadan bir şeyler yapmaya , tutunmaya karar verdim. Minnoşumla böyle bakışıyoruz. O gece çok korktu, ergenim hava sıcak olunca daha bir yalnız kalmaya yönelir o gece yanımızdan ayrılmadı. Bir şeyler olduğunu anladı ama bizim çokta farklı şeyler yapmadığımızı görünce yanımızda uyumaya çalıştı....Maalesef komşumuzun kedisi seslerden çok korkunca camdan atlamış ve çenesi kırılmış, çok üüzüldüm :(


Ayy konuyu değiştiremiyorum bir türlü ama değiştireyim..Eşim aldığımız karton kutularla böyle bir ev yaptı. İçinden birbirinin içine geçilebiliyor. Yapım aşamasında çirkin kız yanından ayrılmadı nasıl da anlıyor ona bir şeyler yapıldığını tam cadı...


Bu da diğer açıdan..Üzerindeki yatağı daha önce Anneciğim yapmıştı.


Biraz kafa dağıtayım ilgim değişsin diye boyama yapmaya çalıştım ama çok detaylı sayfalar sabrımı zorlayacağından daha hafif sayfalara yöneldim.


Üzerimiz çatı olduğundan evimiz çok sıcak oluyor bu yüzden evdeki tüm halıları yazın kaldırıyorum. Hatta yıkanıp temzilenip geldiler serilmek için sonbaharı bekleyecekler...


Bunları yaparken bile haber kanalları açıktı...Aslında sevdiğim bir cd yi koyup yapsam belki amacıma daha iyi bir şekilde ulaşırdım..


15 Mayısta başladığım yeni işim araya okulla ilgili işler giirip tatile kadar yoğunluk devam edince bir kaç kere de sök tekrar ör yapınca şimdilik bu kadar uzatabildim..Ara ara örüyorum biraz büyüdüğü için kucağıma sermem gerekince bunaltıyo ama örebildiğim kadar öreceğim bu tatilde zira okul başlayınca başka şeye pek vakit ayıramıyorum.


Örgü sepetini zapteden minnoşların hali... Nasıl da huzurla uyuyor iyi ki farkında değil neler olduğunun...

Canım Türkiyem hayırlı cumalar ve mutlu hafta sonları....Huzurla, sağlıkla....








4 yorum:

SHOIPTAR dedi ki...

Evinizi çok beyendim marifet budur işte ellerinize sağlık minnoşunda hiç yatacak yeri yokmuş gibi hemen yerleşmiş .Örgün de uyumlu olmuş boyamalrın şahane ellerine sağlık kızım.

Atolyekedi dedi ki...

Çok teşekkür ederim Annem :)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Bazen eşim açıyor TV yi kızıyorum basma kalıp şeyler dinlemek istemiyorum diye kısa süre bakıp kapatacağım diyor ama tahammül edemiyorum iniyorum alt kata kendimi işe veriyorum bu aralar gündüz makine ile haşır neşiriz:)) elim boş oturamadığımdan gece de oyuncak örüyorum .İyi ki işlerimiz var yoksa ne yapardık bilmem.
Şu güzel kızı benim için bir öp sarıl çok tatlı oldu fıstık karton evini sevsinler:)

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, insan kendine engel olamıyor sanırım açıp izliyorum azalttım Allahtan son 2 gündür. Kesinlikle bu işler olmasa kötü olurdu psikolojiye güzel katkı sağlıyor. Öperim tabii :)