26 Temmuz 2016 Salı

Dünden kalan...


Merhaba sevgili günlük biraderim...Gelecekle ilgili umut doluyuz ama şaşkınlığı hala atamadık :\


Renkler biraz daha net çıksın diye tekrar çektim....


Eve geldiğimden beri ne çamaşırım bitti ne temizliğim....Hadi dün minik bir proje yapayım kafam dağılsın dedim Daha önce internette gördüğüm minik ponponlardan bardak altlığı....


Ve sonuç..


O internette gördüğümün arka kısmı nasıldı bilmiyorum, sanırım göstermemişti yoksa aklımda kalırdı....benim aklıma keçenin üzerine yapmak geldi. Aslında kalın bir kartona yapsam daha güzel olabilirdi. Neyse işte sonuçta böyle oldu.


Hadi bakalım bazı miskinler uyumaya devam etsin...
Sadece güzel şeyler olması dileğiyle....






2 yorum:

SHOIPTAR dedi ki...

Ponponlar harika olmuş sanırım altının polar olması daha sağlıklı karton zamanla aşınabilirdi ellerlne sağlık güle güle kullan kızım.

Atolyekedi dedi ki...

Teşekkür ederim Annem, doğru ben o kısmını düşünmemiştim.