24 Ağustos 2016 Çarşamba

Anneanne Evi


Temmuz ayı içinde Trabzona gitmiştik. Oraya gittiğimizde Anneannemizi de ziyaret ettik. Ve evinden fotoğrafları paylaşıyorum zevkle... Öyle böyle bir ev değil tertemiz ve her köşesi el emeği....


Mutfak kilimi...


Biraz daha yakından...


Koridor..


Her oda da ayrı kilimler var...Rengarenk , kocaman ve renk uyumları harika...


Bu Anneannenin çeyizi için yapmış olduğu ilk tığ işlerindenmiş ve bunu yaptığında çok küçükmüş. Bu yüzden kocaman bir Maşşallah 


Her şey el emeği....Ne varsa eskilerde var bence...


Renk uyumunun harikalığı!





Bu oval olanlarda çok güzel, basmaya kıyamadım resmen...


Perdenin güzelliği...




Hepsi ayrı ayrı nasıl harika...Nasıl özenli...





Detayların güzelliğine ne demeli. Harika bir evdi. Çok severim her şeyin el emeği olduğu , yaşanmışlık dolu evleri....Hiç bir ev beni bu kadar etkilememişti, çok sevdim, çok beğendim. Ellerine sağlık Anneanneciğim.


















7 yorum:

parıldayan çiçek dedi ki...

Annemin evi gibi Dört yıl oldu annemi kaybedeli. Beni o günlere götürdünüz.

Atolyekedi dedi ki...

Parıldayan Çiçek, Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun Anneciğinizin işşallah! Tek teselli güzel anılar sanırım...Allah sabır versin.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Annane evi ne güzel böyle kanaviçeler paspaslar baştan başa el emeği göz nuru,ellerine sağlık.

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, evet çok güzel gerçekten...

SHOIPTAR dedi ki...

Anneanneye bravo diyorum yılların el emeği göz nuru maşallah .

tülin dedi ki...

Fotograflardan kalbime sizan bir huzur var.
tesekkur ederim Evrencim.

Atolyekedi dedi ki...

Teşekkür ederim Annem.

Tülin, di mi? Kesinlikle katılıyorum...