22 Ağustos 2016 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Cuma sabahı erkenden kalktık....Saat erken olunca işlere hemen başlayamadım. Kahvemi içip biraz video izliyorum.  Öğleden önce sela okunuyor mahalleden biri için :(  Allah rahmet eylesin.


Minnoş hanım o esnada mışıl mışıl hatta horul horul uyuyoo...


Ocağa patates koyuyorum beyim sever....


Çamaşırlar çıkıyor onları asıyorum. Çok huyluyum ben, balkona çamaşır asmam :/ Akşama ütü var tabii :(


Öğlen başlıyorum temizliğe...Viledayı da süpürgeyi de ağlatıyorum...


Oh anası kakılmışlık yapsın kızı popişini yaysın... 
Bir de  davul sesleri duyuluyor temzilik arasında ne garip dünya sabah sela okundu öğleden sonra düğün var...Birilerinin içi acırken birilerinin bayramı var. 


Cumartesi günü Suluhana gidiyoruz malzeme almaya ama pek bir şey bulamadım. Bakalım yapmayı planladığım şey güzel olursa paylaşırım...


Akşam keyfi ne güzeldi.. Bir süredir kafayı yemek üzereyken izlemeyi bıraktığım haberlerden sonra ne de mutluydum dünyadan habersizken :( Gaziantep, Elazığ, Şanlıurfa, Ümran daha neler neler kimler kimler, ne acılar düşen yürekler.....Allah rahmet eylesin. Lanet olsun teröre!!! yapana, destekleyene.....


Tek neşelenme , olanları anlık unutma sebebim : Düzenleme esnasında sepetler yayılınca yine yanlış anlayan minnoş...Her şey onun için yapıldığından sepetlerde ona ne de olsa....


Sonunda aradığım möbleyi buldum....Şimdilik ara ara koklamadayız...


Yaz boyunca almak istedim şimdiye nasip oldu...Çirkin hanımdan da koruyabilirsem....


Kotonda bulduğum harika bir penye....

Her şey çok güzel olsun artık...Çocuklar kan revan içinde kalmasın, kaçarken ölmesin, Babasız kalmasın hiç bir yurdum evladı, evlatsız kalmasın hiç bir Baba...Cennet vatanım hepimze yeter, yeter ki biz insan olalım.














2 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Ohh misss:))

hafta içi yoktum 2-3 gün bir arkadaşımıza misafir gidip az biraz güneşten nasiplendim:))birikti benim bakılacaklar

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, :) gezmesi güzelde bir yere gidince tüm düzen alt üst oluyor normale dönene kadar zaman geçiyor....