26 Ağustos 2016 Cuma

Güzel Ev'im


Elimde artık, pırtık keçe parçaları vardı...


Bunların hazırları strafor olarak satılıyor ama benim temizlikten Kızılay'a gitme gibi bir fırsatım yok bende evde hazırladım. 2 farklı boyuttaki tabak işimi gördü.


Artık, pırtık minnoş keçelerimle kalıpsız uydurmasyon şekiller çıkarttım.


Sonra bu tembel hobici sıcak silikonla tüm kestiği keçeleri ve düğme vs ne bulduysa yapıştırdı. 
Hiç bu böyle kalıpsız, uydurma ve hızlı bir şey yapmamıştım. Açıkçası çok hoşuma gitti. 


Yerine asıldı....







Hayırlı, huzurlu cumalar ve Mutlu hafta sonları...Dileyip duruyoruz bakalım Allah işşallah dualarımızı kabul eder herkes sağlıcakla evine döner :(








7 yorum:

gooogoook dedi ki...

Minik minik ve değerlendirilen her detay bazen beklediğimizden çok daha iyi sonuçlar verir, çok şirin olmuş, elinize sağlık. Miniğime de iyi uykular:)

cingifilli dedi ki...

Çok cici olmuş bayıldım

Atolyekedi dedi ki...

gooogoook, evet kesinlikle . Çok teşekkür ederim.

cingifilli, çok teşekkürler hocam.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Ellerine sağlık canım ancak gelip yerin de görebildim:) çok beğendim.
Güzel duana amin diyorum ben de.

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, Çok teşekkür ederim.

SHOIPTAR dedi ki...

stor yerine kullanman daha sağlıklı olmuş güzel değerlendirme olmuş ellerine sağlık diyorum.

Atolyekedi dedi ki...

Teşekkür ederim Annem :) beğenmene sevindim.