31 Ağustos 2016 Çarşamba

İstanbul....


Merhabaaaa bu gün çok mutluyum çünkü mutlu olmak için haber izlememek yeterli :) Bu gün yeterince bayatlamadan İstanbul gezisinin notlarını yazıcam...Aslında gezi sayılmaz çok çok sevdiğim bir dostumuzu görebilmek görüşebilmek için gittik zira İstanbul'a gezmek için bile gitmek istemediğim bir yer...Neyse  işte  o kısmı geçelim....Nedense sevdiğim insanlar ya uzak semtlerde yada başka şehirlerde :(  


Başım dönerek çektiğim bir kaç fotoğraf...


Sanki burada Defacto, Lcw yokmuş gibi gidip bir iki parça alışveriş yaptım arkadaşımın çalışma saatinin bitmesini beklerken...İki tişört erkek tişörtü yine desenleri çok hoşuma gitti indirimde olunca aldım hemen..


Yine burada yokmuş gibi, Kişisel bakım mağazalarına girdim....


Akşamları arkadaşımla görüşüyoruz...


Sabah birlikte kahvaltı yapıp geziyoruz. Ne zor böyle kafanın çokça uyuştuğu kişilerin uzakta olması :(






4 yorum:

tülin dedi ki...

Arkadasinin "ojeli parmaklari" olabilir mi hayatim ? Ay aklima esti iste :))

Atolyekedi dedi ki...

Tülin harika bir tahmin Yeşimciğimi de çok özledim ama görüştüğüm başka bir dostum...Ne güzel insanlar biriktirmişim :)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

sevdiklerimiz niye hep uzaklarda olur anlamış değilim:)) çok güzel kareler. O ağaca bayıldım

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, bende anlamıyorum :( Çok teşekkürler, bende çok beğendim fotoğrafta göründüğünden daha güzeldi aslında o ağaç...