25 Ağustos 2016 Perşembe

Küççük Pirens


Hatta güççük pirens olsun bu minnoş, pek bir minik çünkü.....Kalıbını internetten buldum .)  


Prens provada...

İlk defa bu kadar minik detaylı bir oyuncak yapmaya çalıştım. Böyle yapıp yetiştirip satanları daha takdir ediyorum şimdi. Çünkü sırtım ağrıdı ve detaylı minnacık olunca da 2 gün sürdü :(


Ceketi....Ben üzerinde diktim ceketini çok minik olduğu için ayrı diksem giydirebilir miydim onu kestiremedim o yüzden....


Ve bitirince güççük pirens için kendimi ödüllendirdim...


Yalnız poz versin bir de...Yolcudur Pirens bağlasan durmez....


Meraklı ne olacağını beklerken uyuyakalan minnoş hanımla mutlu, huzurlu günler yarınlar diliyoruz herkes için....






4 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

hımm bu konu da çok iyisin ben cesaret edip bu tarz figür çalışamadım nefis olmuş,ellerine sağlık devam etmelisin.

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, iyi değilim aslında çok sevdiğim bir arkadaşım dolgu oyuncak yaptığımı öğrenince Küçük prensi istedi hiç kıramayacağım biri olduğu için benimki tamamen cahil cesareti, bu ilk ve sondu...Çok detaylı ve çok uğraştırıcı..

SHOIPTAR dedi ki...

Prensini bende çok beyendim devam etmelisin canım.

Atolyekedi dedi ki...

Annem valla çok zor ve uzun sürdü yapımı o yüzden bilemiyorum...Teşekkür ederim :)