4 Eylül 2016 Pazar

Cumadan Pazara...


Cuma sabahı erkenden kalkıp okula gidiyorum. Ben çıkarken minnoşum böyle yayılmacalarda...
Eve dönüyorum. Koltuk örtülerini çıkarıp yıkayıp ütülüyorum, Evi süpür, sil işleri ve temizlikle geçen bir öğleden sonra....


Cumartesi sabahı çamaşır yıka, kurut , yerleştir bitince ahşap boyama için ilk işlemlere başlıyorum. 


Minnoşum uykulu ve meraklı bir şekilde etrafımda dönüyor...


Saat 15:30 gibi dışarı çıkıyoruz yeni bir ev alıyorum :) eşyalarımda hazır artık boyayıp düzenledikçe paylaşırım işşallah. Gerçi sıra ona gelene kadar bir sürü iş var bekleyen...


Tunalı'da biraz yürüyüş yaptıktan sonra Gümüşçüme uğrayıp güzel modellerden buluyorum.



Veee Pazar sabahı...Güneşlenen bir Çirkin hanım....


Ayrancıda her ayın ilk pazar günü antika pazarı var. Bu ay yakalıyoruz sabah kahvaltı sonrası gidiyoruz. Çok güzel fincanlar, tabaklar, çanaklar, çocukluğumdaki güzelliklere rastlıyorum...Ne varsa eskilerde var bence, her şey ne kadar güzelmiş!!! 18 Eylül de Çayyolu semt pazarında kurulacakmış....İlgililere duyurulur....


Pazar öğleden sonra eve geliyorum. Bir toz alma süpürme silme işlemi sonrası haftalık programımı yapıp, haftalık giysilerimi hazırlıyorum. Biraz daha boyama süsleme işleriyle uğraşıyorum. Evrak işi başlamadığı için az biraz hobiler için vakit var :)  


İşlerimi bitirmenin rahatlığı ile kendimi ödüllendiriyorum :)


Kahvemi içerken denk geliyorum. Her izleyişimde tekrar gülüyorum. Ne güzel diziydi......

Güzellikler getirsin yeni haftamız, herkes için , ülkemiz için...









4 yorum:

SHOIPTAR dedi ki...

Evrenciğim ganimetlerlern hepside ayrı ayrı güzeller iyi günlerde kullan kızında bi harika.

Atolyekedi dedi ki...

Teşekkür ederim Annem

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Ellerine sağlık. kare tabağı önce cam sandım iyi mi:)))
evin çok güzelll. sessizce yadım kız uyanmasın diye :))))

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, çok teşekkür ederim :)