11 Eylül 2016 Pazar

Cumadan Pazara...


Cuma sabah ben hazırlanmış evden ayrılmak üzereyken minnoşumun bayıklığı :) 


Okuldan dönüyorum. Son anda bu gün temizlik yapmamaya karar veriyorum. Zaten dün yapmıştım pazar günü tekrar yapacağım nasılsa diyip yeni işime geçiyorum. Minnoş bir konsol almıştım onu zımparalayıp güzelce siliyorum. En ağır ve uzun kısmı bana bu zımparalama ve silme işi gibi geliyor :(


Sonra bir kahve kitap saati yapıyorum.


Çirkin kızımda bana böyle bakıyor kahvemi içerken...


Cuma gecesi yürüyüşü...Değişik bir spor anlayışımız var gece çıkıyoruz çok terlemeyelim diye :)


Cumartesi sabahı minnoşum 2 gecedir üstümde yatıyor erkenden uyandırıyor hayır olsun. Sonra da böyle uyuyor...


Gün yapalım diyoruz madem bu saatte evdeyiz en güzel yatıya gidilecek yiyecek....


Tipsiz kız yine sıcak gelmiş.....


Pazar günü anası ütüydü, çamaşırdı, bulaşıktı, ev süpür sildi uğraşırken minnoş hanımın popişi kafası ayrı yerde uyumalarda...


Canım TÜRKİYE'm hayırlı, huzurlu bayramların olsun...










2 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

İyi bayramlar canım öpüyorum sizi:)

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, bizde sizi öpüyoruz :)