19 Eylül 2016 Pazartesi

Cumadan Pazara


Günaydııın! Aydı mı bilemiyorum gerçi :) Bayram dönüşü çamaşırlar, bulaşıklar, ütüler , temizlik vs vs işler.....


Hafta sonunun ufacık alışverişi....


Güneşlenen bir minnoş


Dibimizden ayrılmayan çirkincik :)


Her fırsatta kucak bebeliği....



Pazar günü izlediğimiz Türk filmi....Eğlenceliydi.



Yeni eğitim yılı için yaka kartlarımız ve bayram şekerlerimiz hazırsa..... yeni eğitim yılımızın tüm veli, öğretmen ve minnoşlarımıza hayırlı ve verimli geçmesi dileğiyle....








6 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Canım o harelerini tek tek öpüyorum güzelliğin:)
güle güle kullan cicileri.
Burda dergisinden memnun musun ,bu pratik dikişi hiç görmedim ne çok bölümler yapmışlar eskiden hepsi bir aradaydı ve bolca model olurdu ben hala eskileri kullanıyorum yeniler de ya bir ya iki model oluyor(beğendiğim) yıl içerisin de özel sayı çıkarıyor ama ben hangi ay çıkıyor hala öğrenebilmiş değilim:)))

MORLU MUTFAK dedi ki...

Merhaba , http://morlumutfak.blogspot.com.tr/2016/09/cekilisss-varrrrrrr.html

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, teşekkür ederiz :)
Ben pratik dikiş dergilerini arada alıyorum biraz daha amatörler için azcık daha detaylı anlatıyo...Evet katılıyorum ona bunlarda da beğendiğim çok az model var maalesef. Özel sayıya hiç denk gelmedim onu bilmiyorum.

MORLU MUTFAK, ne güzel, kolay gelsin size.

El İşleri Ev İşleri dedi ki...

Çirkin gün geçtikçe güzelleşiyor, galiba uykunun payı büyük :)
Kaç yıldır takip ediyorum sizi; her okul açılacağında yada kapanacağında o minnak yavrulara yaka kartı, karne hediyesi vs. yapıyorsunuz ya hayranım size (kalp)

SHOIPTAR dedi ki...

Ben bu kızıma bakmaya doyamıyorum bulsam mıncıklıcam Burdalarını çok merak ettim içinde mutlaka beyendiğin vardır diye düşünüyorum .Bu yılki çalışmaların için kolay gelsin

Atolyekedi dedi ki...

El İşleri Ev İşleri, teşekkür ederiz, Düzenli güzellik uykusuna borçluyuz :)
Çok teşekkür ederim estafurullah, güzel anılar biriktirsinler , okulla ilgili olumlu algı oluştursunlar istiyorum sadece....

Sorma aşkımız her geçen gün büyüyo!! Sevgi emekmiş Annem...Burdalarda benim zevkime göre çok fazla beğenebileceğim model bulamadım 1-2 tane işte...Teşekkür ederim Annem güzel bir yıl olur işşallah