3 Ekim 2016 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Cuma sabahı 06:30 kalkış, hazırlamam gereken evraklar var.Çirkinim şaşkın ne işin var bu saatte ayakta diye.....


08:00 evden çıkıyorum Toplantım var okula gidişim tam 1 saat sürüyor :( 09:30 da toplantım başlıyor yarım saatte ortamı hazır ediyorum. Toplantı bitiyor son sorular son açıklamalar 11:00 da yola çıkıyorum. Trafik açık yarım saate evdeyim...


Sonra minnoşuma kavuşmak paha biçilemez. 15 dakka kapıda oturup bu zilliyi seviyorum. 1 saatliğine senin için geldim diyorum bol bol öpüyorum :)


Güzel geçen toplantının ardından bir kahve.....Ve sonrası tekrar okul yolları...



Cumartesi sabahı güneşi gördük keyif yapıyoruz...



Bu eve 1 kedi yeter : / 


Yeni çerçeveler aldım boyamak için...


Daha önce aldığım çerçeveleri boyayıp içlerine çiçek resimleri koymuştum hatırlayan varsa şimdi duvarı biraz daha süslemek istiyorum.


Pazar minnoşları... Hepsi ayrı alem, hepsi ayrı dünya....


Hayat patişlerle güzel....Bu haftamızda onlar kadar güzel ve saf olsun....










3 yorum:

Hobifikri dedi ki...

Ne güzel yazmışsın yine Evrenciğim. Mutlu bir hafta olması dileğiyle...

tülin dedi ki...

Evet, hayat onlarla daha anlamli Evrencim.

Atolyekedi dedi ki...

Hobifikri, Çok teşekkür ederim Dilekçim. İşşallah hepimiz için!

Sevgili Tülin kesinlikle katılıyorum.