17 Ekim 2016 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Cuma sabahı hava güzel e o zaman güneşlenerek başlayalım :) Kahve saati, kız için rutin işler, yemek işleri bitiyor....


Okul öncesi minnoş arkadaşımla buluşma saati...


Ne var bu cuma akşamında bilmiyorum, trafik felaket 19:30 da zorla çok şükür evimdeyim.....Akşam yemeğim brokoli haşlaması ve sarımsaklı yoğurt , bayılırım!


Yemek sonrası çamaşırları yıkamaya atıp, yoklamaları girip , kısacık evrak işini yapıyorum ve yanında Güldüy güldüyü izliyorum.


Cumartesi sabahı Mogan'a gidiyoruz...


Güzel bir yürüyüş yapıyoruz.


Mogan sonrası Kızılay'a gidiyoruz biraz hobi alışverişi....


Çık yavrum çık bir burası kalmıştı artık tamamız...


Pazar sabahı güneşlenerek başlıyor...


O nasıl yatış o nasıl bakış, uykulu Çirkin...


Çok uzun zamandır sadece ihtiyaç alıyordum. Bu gün aklımdaki bir kaç renge baktım. Oje diyetim devam etmekte  :)


Akşam yemeğimiz. Mas fasülyesini haşlayıp salata yaptım, harikaydı!


Hafta sonu kahvesi, olmadı bu.... kahvenin zamanı olmaz , kahvesiz an olmaz bence....


Güzel dileklerle, dualarla bitiriyorum. Her şey çok güzel olsun herkesin içinden geçen tüm dilekler gerçekleşsin ve her yerde her evde Barış, huzur olsun İşşallah....














5 yorum:

Hobifikri dedi ki...

Amiiin diyorum Evrenciğim. Yeni cicilerini de sağlık ve keyifle kullan. Öp minnoşu benim için biraz da mıncıkla...

ATAHAN İLE HAYAT dedi ki...

ben biraz salata kahve ve minnoş kedi alabilirmiyim

tülin dedi ki...

Aaa.. O ne magnet oyle?

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

salata ağırlı gidiyorsun:)
bu aralar ben de dikkat ediyorum . Maaşallah büyüdükçe cizgileri daha da güzelleşti.

Atolyekedi dedi ki...

Hobifikri, çok teşekkür ederim Dilekçim.

ATAHAN İLE HAYAT, ne zaman istersen Demetçim.

Tülin, evet , magnet koleksiyonumuz gittiğimiz her yerden alıyoruz hatıra amaçlı...Sonrası dolsun buzdolapları kombiler :)

ÖRGÜ ÇANTAM, evet hem sağlıklı hem doyurucu. Evet çok güzeldir kuzucuğum