9 Ekim 2016 Pazar

Cumadan Pazara....


Cuma sabahı uyanır uyanmaz kızın odasına koşup mamasını , suyunu tazeleyip, tuvaletini temizlemekle başladı....Sonrasında yıkamaya çamaşır atarak devam etti...


Sonrası kahve- videolarla devam etti...Her cuma akşamı olduğu giibi yoklamaları girip, bilgileri sisteme girip, ütü yapmaya geçiyorum.


Eşimin aldığı kedili çantalar vardı....


Cumartesi sabah Çantanın harika kartonunu Çakma atölyemin kapısına astım :)


Cumartesi günü temizlik öncesi evrak işleri itinayla halledilir... 2 Saat sürse de :(


Temizlikte manevi desteğim yanımdan ayrılmadığı için 14:00 itibari ile özgür kalan minnoşum uyumaya geçti....Bizde gezmeye...


Cumartesi gününün alışverişi...Bayılıyorum önü kalkan arkası sarkan üstlere...


Cumartesi akşam çalışma odasına Halamı, Teyzemi aramaya gittiğimde minnoşum peşimden gelip böyle yanımda laf dinledi zilli...


Pazar günü minicik boyamamın bir katını daha atıyorum.


Eve çok uzak sayılmayacak bir pazar var hadi ona gidelim hava da güzel bakınıp gelelim dedik....Her dışarı çıkışımızda çirkin hanımın göz hapsine maruzuz.... 


Tanesi 5 TL ye pijama buldum hemen kaptım....


Hafif akşam yemeğim...


Ne güzel uzun zamandır haber izlemiyordum. Eşim açmış ve yine tesadüfen ve Maalesef Anaların acılarını duydum. Allah rahmet eylesin, mekanları cennet olsun yavruların hepsi gencecik  şehitlerimizin....    :(   Allah sabırlar versin canım Türkiyem....













4 yorum:

Hobifikri dedi ki...

Yine minnoş ile dolu dolu zamanlar geçirmişsiniz Evrenciğim, yeni cicilerini keyifle kullan. Bende altı eskiyen pijamalarımı yenilenek için tek altlardan buldukça alıyorum. Keyifli bir hafta dilerim.

Atolyekedi dedi ki...

Hobifikri, o minnoş yanımda olmasa hep aklımda onsuz zaman yok, ne güzel...Çok teşekkür ederim Dilekçim.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

günlerin gönlünce olsun canım kazaklara bayıldım ya şunun kırmızı koltuğuna hastayım şanslı pati seni:)) sağlıkla giy aldıklarını. Akşam menünü görünce hayırdır diyette misin yoksa.

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, çok teşekkür ederim :) Evet geçtiğimiz Mart ayından beri diyetteyim.