12 Ekim 2016 Çarşamba

Minnoş iş




Uzun zamandır sehpa üzerinde duran bardak altlıklarını koymak için minik bir şey arıyordum. Geçenlerde Bauhausta böyle bir şey buldum. Tama bardak altlıklarıma uyar diye düşündüm ve aldım.


Bunlar kullandığım malzemelerim...


Yapılışı:
1. Zımparaladım ve nemli bir bezle sildim.
2. Beyaz akrilik boyaya su katarak astar yaptım ve tek kat boyadım.
3. 2. Katını sulandırmadan yaptım.



4. Nemli bir bez yardımıyla kolay transferimi yapıştırdım.
5. Salondaki diğer ahşaplara uygun olsun diye gümüş rengi akrilik boya ile silme , eskitme yaptım.
6. Sprey cila attım.


Ve minicik işim bitti....Minicik iş bile ne uzun sürüyor benim için....


Sonrası ver elini bardak altlıkları :)



Hafta ortası herkese minnoşumdan selamlar efenim....




5 yorum:

Hobifikri dedi ki...

Oyyy yerim ben o güneşlenen minnoşu, nasıl da keyifle yatıyor mis mis.
Ellerine sağlık çok da güzel olmuş. Keyifle kullan.

tülin dedi ki...

Kucuk isler, buyuk sevincler :)

SHOIPTAR dedi ki...

Pozunu sevsinler minnoşunun .Gerçekten bardak altlıklarına çok uymuş ellerine sağlık sağlıkla kullan bitanem.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

oyyy ciciler yapılmış ellerine sağlık, hanım kızımızın pozu da çok şeker maaşallah öpüldünüz:)

Atolyekedi dedi ki...

Hobifikri, çok teşekkür ederim :)

Tülin, kesinlikle!

Teşekkürler Annem.

ÖRGÜ ÇANTAM, çok teşekkürler. Bizde sizleri öpüyoruz.