7 Ekim 2016 Cuma

Plan defterim


Şu anda kullandığım haftalık hazırladığım plan defterim yaklaşık 10 güne kadar bitmek üzere...Hazır okula dönüş videolarında defter, plan defteri vb süslemeleri izleyip etkisinde kalmışken bende kendime bir plan defteri süslemek istedim. Evde ne varsa onları kullandım.Eşimin getirdiği bir ajanda, eva , yapışkanlı eva süsleri, 2016-2017 iş takvimi, haftalık fix işler listesi hazırlayıp yapıştırdım.


Tam bir deli kızın işi oldu.....İlk sayfasına her hafta atlamadan yaptığım listeyi yapıştırdım. sonrasına ayları yapıştırıp her ay için gün sayısı kadar sayfa ayırdım. Ben planlarımı haftalık gün gün yazıyorum. Evde yapılacak işler, okul işleri, hobi işleri, blog işleri, randevular, hatta aranacaklar bile yazıyor...Ne yapayım çok unutkanım her şeyi yazıyorum...


Bu da minnoş kızımın güneşlenme hali...Sabah güneşi kime vururdu ya hu :) 


Örgü örebildiğim tek gün Pazartesi tek dizim eşliğinde Kırgın Çiçekler...


Ve okul öncesi kahve kitap saatlerim....

Hayırlı Cumalar ve mutlu hafta sonları herkese....





6 yorum:

Hobifikri dedi ki...

Günaydın Evrenciğim vallahi ben de deli kız işlerini çok seviyorum. Defterini çok beğendim. Kafalar çok dolu iken unutabiliyorum, işyerinde önümdeki ajandama yazıyorum günlük işlerimi ama dışarısı için yapmalıyım bir plan defteri.
Yerim ben o minnoşu. Üzülebileceğimi düşündüğüm dizileri izlemiyorum. Yaşım ilerledikçe daha da duygusallaşıp etkileniyorum galiba. Keyifli okumalar kahven ile birlikte. İyi haftasonları

Atolyekedi dedi ki...

Hobifikri, Merhaba Dilekçiim deli kız işlerini bende seviyorum. Beğenmene çok sevindim. Bir tek temmuz, Ağustosta kafam normal onun dışında sürekli yoğun :\ Aslına bakarsak sezonun ilk bölümünü izlerken migrenim tavan yaptı sonra dedim ki Evren bu sadece bir dizi , rahat ol, başka da dizin yok :) Teşekkür ederim :)

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

Ben de ajandalarımı süslemeyi çok severim.Çok ta güzel olmuş.

Atolyekedi dedi ki...

SİHİRLİ OKLAVA, sanırım bundan böyle bende süsleyerek kullanacağım. Çok teşekkür ederim :)

Gazeteci N.G. dedi ki...

Merhaba,

Çok güzel bir çalışma olmuş, özellikle ilk... Elinize, emeğinize sağlık :)

Atolyekedi dedi ki...

Gazeteci N.G. Merhaba , çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum.