5 Ekim 2016 Çarşamba

Şile, Ağva , Polonezköy gezisi


Gölcük...
Biliyorum sevgili günlük çok geç yazıyorum ama fotoğrafları bir türlü düzenleyemedim çünkü okul başladı ....Ama hiç yazmamazlıkta edemedim bir sürü yazamadığım kaybolmuş anım vardı.....Bu yüzden geçte olsa burada olsunlar istedim...Sanırım doğaya ilk hayran oluşumun gezisi...


Efteni gölü


Efteni gölü




Güzeldere şelalesi


Acarlar langozu...


Polonezköy tabiat parkı..


Ağlayan Kaya plajı-ağlayan kaya


Şile Feneri...


Şile kalesi


Şile kalesi 


Göksu çayı...Ağva


Kerpe kayalıkları...



Ve gezi hatıraları...


Polonezköy'de bu kitap kılıflarını yapan bir hanım vardı.. Ben çok beğenerek aldım, tasarımları harikaydı..Şimdilik bu kadar, İyi akşamlar olsun!














7 yorum:

tülin dedi ki...

Özlediğim yerler :(

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Ne güzel yerler görüntülemişsin ellerine sağlık. kitap kılıfları çok şeker hatırlayamadım şimdi ama bir bloger kızımızın annesi de yapıyordu tanıtmıştı blogun da onlara benzettim.

Yazdan Kalan dedi ki...

Şile denince hep Livaneli'nin Seranad'ı gelir aklıma. Güzel fotoğraflar.

Atolyekedi dedi ki...

Tülin, özlenmeyecek gibi değil, çok güzel...

ÖRGÜ ÇANTAM, çok teşekkür ederim. Yaa.... öyle pişmanınm ki hanım efendinin kartını almadığıma...Çünkü zaman geçince isimleri unuttuyorum.

Yazdan Kalan, çok teşekkür ederim :)

Hobifikri dedi ki...

Ne keyifli bir gezi olmuş. Kitap kılıfları da harika güle güle keyifle kullan.

nazan sert dedi ki...

Harika yerler, inşallah bir gün gezebilirim...

Atolyekedi dedi ki...

Hobifikri, evet kesinlikle Dilekçim!Çok teşekkür ederim.

Nazan Sert, bence de. Bende ilk defa gittim ve hayran kaldım Nazancım.