18 Kasım 2016 Cuma

Ajanda&Kitap ayracı


Dün akşam çok çalışkan bir akşamdı....Oturdum ne zamandır yapmak istediğim keçe işlerimi yaptım..Böyle bir ajandam vardı kaplamak istediğim.


Güllü dallı bu güzel keçe ile kapladım. İşi biraz sulandırayım diye üzerine pullu kafatası yapıştırdım...


Ve kitap ayraçlarım. Keçelerden yapılmış ev şeklinde kitap ayraçlarını internette görüp hoşuma gitmişti ama çok oldu hangi site vs kısmını hatırlamam imkansız...Ama evdeki artık kurdeleleri içinden geçirmek ve uçlarına aldığım ahşap süslü düğmeleri yapıştırmak iyi olur diye düşünüp ekleme yaptığım bir şey oldu.


Toplu poz....

Herkese hayırlı cumalar ve mutlu hafta sonları efem..... 




2 yorum:

Hobifikri dedi ki...

Ellerine sağlık. Bende de var biriken ve yapılması gereken çooook iş.

Atolyekedi dedi ki...

Hobifikri, teşekkür ederim. İşin kötü tarafı ben eksik işlere takılı kalıyorum :( neyse ki bunları da atlattım :)