7 Kasım 2016 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Cuma sabahı miskin bir başlangıç 09:00 civarı kalkış , sabah kahvesi ve rutin bir takım işler...Minnoş hanım güneşlenme derdinde...


Cuma akşam sevdiklerimizin ziyaretiyle tatil erken başladı gibi geliyor bana...Minnoş hanım kalabalıktan bir miktar şaşkın son iki hafta....


Cumartesi ufak tefek alışverişler...Aslında oje diyetim devam etmekteydi ama eşimin getirdiği minnoş ojelerle bozulunca bir kırmızı bir pembeyle de ben bozdum :(  Ahşap düğmeler ve zincir bileklikler ucuz bir yurt dışı sitesinden....Gümüşlerim de Tunalı pasajındaki her zamanki gümüşçümden....


Pazar sabahı gün erkenden başlıyor. 07:00 de kalkış ve koşturmaca... sonrası evimin neşelerini sabahtan gönderiyoruz :( Onları gönderince kendimi alışverişe vuruyorum :) Kazak ve ceket LCW den...Sonrası market alışverişi ve evde kakılmışlık :) Ama önemli olan bütün listedeki programımı gerçekleştirmiş olmam....


Ve akşam işleri bitirince keyfim yerine geliyor...Güzel , mutlu, sağlıklı bir hafta dileğiyle....









Hiç yorum yok: