21 Kasım 2016 Pazartesi

Cumadan Pazara


Cuma sabahı kahvemizi yudumlarken mahalleyi koloçan ediyoruz :) Sonrasında temizlik...


Akşam eve zor da olsa gelebiliyorum. Muhteşem bir harika elit mahallemiz ve trafik sayesinde :(  Gelir gelmez akşam yemeği hazırlıkları.. Yoğurtlu kereviz, haşlanmış brokoli...


Ve cumartesi sabahı kahvesi...


Gölbaşı tarafına gitmişken Eymir de yaptığımız 11 km lik yürüyüş....


Eve gelip bir film izliyoruz. Hem üşüdük hemde giysimiz ayakkabımız bu kadar uzun yürümeye hiç uygun değildi...Güzel filmdi bence ben böyle az sesli filmleri seviyorum. Baya da ilerlemişiz Türk korku-gerilim türünde...


Pazar günü indirimler olduğu için şu çantamdaki yılda 1 ya da 2 kere işe yarayan kartımı kullanmaya niyetlendim....Waikiki'den 2 pantolon aldım , Tepsi, kolye, çanta pazardan....Kocatepe'de pazar kuruluyormuş cuma, cuartesi , pazar ....Orayı böyle görmek çok garip :(


Eve erkenden geliyoruz. Türk korku-Gerilime devam....


Ve film olunca dayanamayıp mısır patlatıyorum. Dünkü yürüyüşün etkisini atamadım yanına da yeşil çay ve ıhlamur....Bu filmde güzeldi. Görünmeyenler...


Ve pazar kahvesi....Ardından saatsiz uyku, sıtma, ateş....En sonunda ılık duş alınca rahatlıyorum. Çok çocuğun ateşini düşürdüm ama yetişkin ateşi nasıl düşürülür bilmiyordum.

Enerjik, sağlıklı, huzurlu bir hafta olması dileğiyle, Teog'a girecek minik kardeşlere şimdiden başarılar...









2 yorum:

SHOIPTAR dedi ki...

Bol köpüklü kahveler afiyet olsun gezmeler,alışveriş iyi günlerde kullan ne oldu da ateş oldu geçmiş olsun kızım.

Atolyekedi dedi ki...

Teşekkürler Annem! Ateş galiba açık alanda yürümekten oldu.