17 Kasım 2016 Perşembe

Yelek...


Bu yeleğin ipini ne zaman aldığımı bile hatırlamıyorum... 2-3 sene emin değilim...Hani şu erkek çocuklarına örülen yelekler var ya ben onlara bayılıyorum ve bu ip onu ördürmek için alındı. Çünkü ben şişle örgüden hiç anlamıyorum :(  Uzun süre kimseyi bulamadım ördürecek geçenlerde kayınvalidem gelince konu nasıl buraya geldi bilmiyorum rica ettim sağolsun 2 günde ördü..Düğme alıp dikmem gerekiyor sadece işşallah o da en kısa zamanda olacak ama düğme dikmeyi beklemeden giyilecek :)




Valla çok güzel oldu...Hadi güzel günler olsun...



3 yorum:

Hobifikri dedi ki...

Çok güzel olmuş Evrenciğim. Sağolsun ellerine sağlık. Sende sağlık ve keyifle kullan.

Adsız dedi ki...

Kızım telefonum açılmadığından ayse teyzenin telefonundan yaziyorum yeleğini güle güle giyinn :)

Atolyekedi dedi ki...

Hobifikri, çok teşekkür ederim Dilekçim.

Teşekkür ederim :) Ellerine sağlık.