5 Aralık 2016 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Cuma sabahı kahveyle başlıyor. Sonrası ev süpür, sil, toz al....


Okul öncesi kahvaltı saati, yeni icadım karnıbaharlı yumurta....


Ben okula giderken uykuya geçmek isteyen minnoş hanımcık....


Akşam yemeğim, tost makinesinde kızarmış kabak sarımsaklı yoğurtlu...


Cuma akşamı gelen siparişlerim....


Cumartesi yoğun geçen günü örgüyle dinlendirme ve renklendirme çalışmaları...


ATO daki fuara gitmiştik cumartesi ....İncik boncuk vs alışverişleri. Ben bu sene daha çok beğendim hediyelik eşya fuarını...


Pazar günü erken başladı yoğun ve yorgun bitti. Klasik pazar işte market alışverişinden yapılacak işlere her şey tamam...Yeni haftaya hazırız. Güzel, sağlıklı, huzurlu bir hafta dileğiyle...








5 yorum:

tülin dedi ki...

Taa buradan ATO ya gitmeye üşeniyordum. Gideyim madem :)

Hobifikri dedi ki...

Ellerine sağlık. Amin canım hepimize.

SHOIPTAR dedi ki...

Kahven afiyet olsun .Hadi gene iyisin fuardan alışverişler siparişler iyi günlerde kullan kızım.

resim defterimm dedi ki...

Günleriniz mutluluk ile geçsin :)
Sevgiler...

Atolyekedi dedi ki...

Tülin, çok haklısın , çok uzak...

Hobifikri, İşşallah!

Teşekkür ederim Annem.

resim defterimm, çok teşekkür ederim. Cümlemizin işşallah!