21 Aralık 2016 Çarşamba

Cumadan Pazara...


Bu sefer cumadan pazara biraz farklı olacak....Çoğunluğu yeni olmayan fotoğraflarla yazacağım bu defa....Birazda kafam çok dağınık .....bu yüzden daldan dala oldu bu sefer, biraz da çorba sanki....Bu fotoğraf geçen haftalardan....Minnoşuma alta üste battaniye seriyorum ben evde yokken uyurken üşümesin diye....


Bu da geçen hafta Cumartesi sabahı henüz canımızı yakacak bir şeyler olmamışken....Temizlik bittikten sonra....


Yine geçen hafta sonundan bir iki ufak evrak işini mutfakta yapıyorum ocakta yemeğim var diye....Minnoşum da meyveliğin içine girip Çirkin meyvesi oluyor yine....


Tam Anneanne evi bizimki her yer battaniye dolu bir naftalin kokumuz eksik....


Geçen hafta sonu çekmiştim misafir gelecek diye damacanayı giydiren Türk kadını nı blogdan dünyaya tanıtayım diye....Misafirden sonrada çıkarmadım neden kullanmamışım ki bu güne kadar :(


Güzel bir fotoğraf çekelim dedim eşimle ne şekillere girdik ama o her zamanki haliyle hiiiç oralı olmadı :(


Bu hafta sonu yaptığımız en güzel şey Tülin'in etkinlikleri için hazırladıklarmı cuma akşamı teslim etmekti sanırım. Aslında bu hafta sonu da bir şey yazmak gelmiyordu içimden Tülin'i görene kadar....Onu görünce içim ısındı resmen....Benim Meleğim sensin Tülin....Benim için neler hazırlamış, buradan tekrar Teşekkür ederim.


Geçen hafta çok soğuktu...Üstünün örtülmesini hiç sevmeyen Çirkin hanımcığımın sesi hiç çıkmadı...



17 Aralık Cumartesi akşam izlediğim dizi daha önceki bölümleri de izlemiştim ama bu bölümde dikkatimi çekti....Kötü karakterlerin hiç biri hayvan sevmiyordu..Tıpkı gerçek hayattaki gibi?(Korkmaktan bahsetmiyorum korkanları ayrı tutuyorum) 
.


Eşimin getirdiği promosyon bir çanta vardı...İlk defa verilen bir şeyi çok beğendim elde fermuarını diktim çok zor olsa da... Ama şu an görünmeyen ön tarafında kocaman bir bilgisayar program yazılımı adı var ümitsizce onu nasıl kapatsam diye düşünüyorum :( Tek derdim bu olsa keşke....


Cumartesi günü aldığım bir kararı uygulamaya geçirdiğim için tüm günümü evde geçirdim. O işlerimi hallettim...Pazar günü dışarı çıkalım suratımın asıklığı geçer, belki bir yaşam sevinci gelir dedik, ama hala suratım asık. Yaşam sevincim gitti yine, kaygılarım yeniden uyandı....Ne güzel kendimi kapatmış kendi dünyamda yaşıyordum....Yine her şey tepetaklak...Neyi paylaşamıyoruz anlamıyorum ölünce öteki tarafa da götüremeyeceğiz ki...


İzledik gayet güzeldi eğlenceliydi....Tavsiye ederim.... der bloglama kısmının Film etiketine eklemiş olayım. 


Facebookta  görüp çok hoşuma giden bir paylaşım.Türk espri&zekası işte....





























3 yorum:

ESMANUR dedi ki...

Maaşallah çok şirin kedi sevesim geldi :)

tülin dedi ki...

Eskiden, kendimi avutma oyalama cabalarim sonuc verirdi benim de... Simdi cok zor be canim. Sizler varsiniz iste. Guzele, dogruya, iyiye inancimi tazeleyen. Iyi kide varsiniz. Sevgiler.

Atolyekedi dedi ki...

ESMANUR, çok teşekkür ederiz :)

Tülin, evet benimde öyle, şimdi hiç bir şey işe yaramıyor...sende iyi ki varsın Tülincim.