26 Aralık 2016 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Cuma sabahı ben okul için hazırlık yaparken minnoşum beni gözetliyo...


Sonra kahvemi içerken birlikte mahalleyi gözetliyoruz :) Bu kış ne çok soğuk oldu, bol bol kar gördük...


Cuma akşamı  beyimin karnı toksa bende tembellik yapabilirm demektir. Elmalı yoğurt hazırlıyorum en tembelinden...Zaten çok yorgundum iyi geldi doğrusu...


Değerlendirmeleri yazıp yoklamaları girmeden çay hazırlıyorum, tabii market alışveriş listesi çıkarmayı unutmamak lazım....


Cumartesi sabahı kahvemi içerken bulaşık makinesindekileri yerleştiriyorum..Yıkanacak çamaşırları  atıyorum, kuruyanları yerleştiriyorum. Öğleden sonra gezme, klasik market işleri falan...


Minnoşumun kendine aşık etmek için pozlarıyla güne devam....Ve dünyadaki tek güzelliği kendisi gibi minnoşlar ilan ediyorum, zira biz iki ayaklılar dünyayı çirkinleştirmek için elimizden geleni yapıyoruz....


Eve gelince yine tembelliğim tutuyor ve en hızlısından kısır yapıyorum...


Geçen hafta sonu fermuarını diktiğim çantanın kenarına kedi dikiyorum. Yazılım programı reklamını kapatmak için....


Pazar sabahı biraz yürüyoruz Eymir'de  öyle soğuk öyle soğuk bu sefer kısa tutuyoruz yürüyüşümüzü...Sonrası ev çamaşır, ütü....



Ben pek iyi değilim aslında....Eminim herkes öyledir....Uzun süre haber izlemedim,  facebook'a doğru düzgün girmedim, hobilerimle , evle , işle uğraşmaya çalıştım... o sürede başarılı da oldum ama son zamanlarda hiç bir şey işe yaramıyor.Sanırım kabullenme , sindirme çaresizlik, elinden dua etmekten başka bir şey gelmemeyi, günlük hayatı yaşarken çektiğim vicdan azabını aşamıyorum..... siz bu dönemde nasıl başa çıkyorsunuz? neler yapıyorsunuz? 


Güzel , sağlıklı, huzurlu bir hafta olsun İnşallah!!!












2 yorum:

tülin dedi ki...

Başa çıkamıyoruz aslında Evren'ciğim. Çıkıyormuşuz gibi yapıyoruz. En azından ben öyle yapıyorum. Şimdilik üstünü örtüyorum, halının altına süpürüyorum tüm olumsuzlukları. Bunun da vardır bir sonrası ama onu düşünmek bile istemiyorum.

Atolyekedi dedi ki...

Halının altına süpürmeyi deneyeceğim Tülincim....Teşekkür ederim.