1 Mayıs 2017 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Cuma sabahı kudurmaları...


Erkenden kalkıyoruz. Bu hafta bitmedi gitti diye düşünüyorum. En normal günüm pazartesiydi...Salı tören, çarşamba-Perşembe Teog , cuma sabah erkenden yeni nüfus cüzdanı için başvuru randevusu...Eve gelince uyumamak için kahve içiyorum bir iki saate okula gitmem gerek...


Cuma öğleden sonra koyun koyuna uyumalar....


Cuma akşamı hızlıca bir salata yapıyorum yanında da tarhana...Oh mis...


Akşam kudurmaları bitince uyukluyo bizimkiler...


Dünürümüz baba kızın fotoğrafını gönderiyo..Mutlu oluyoruz görünce...Ne güzel kabul etti bebeği :) Yalnız kulağında mantar varmış kızın , şok oluyoruz biz hiç çirkinde mantar sorunu yaşamadık....Cumartesi ilk aşısını olacak o yüzden bizim dombili behlülde de var mı diye merak ediyoruz...(Dombili Behlülde mantar yok?????)



Cuma akşamı devam ederken bir taraftan güldür güldürü izliyorum bir taraftan evrak hazırlıyorum...


Cumartesi sabahı güneşlenme halleri...


Ben kahvaltı hazırlayacağım diyorum Dombili oyun istiyo...


En sevdiğim öğünü hazırlıyorum.


Çok koşturmalı bir cumartesi oluyor...Veterinerden haber bekliyoruz acil hastası varmış onu beklerken hadi market işini halledelim diyoruz. Sonrası doktor amca aşı yapıyo kuzuşuma...Tırnaklar kesiliyo , genel muayene yapılıyo ve aşılar...hepsi bitince eve geliyoruz...


Sonra filme gidiyoruz...Yorumsuz....akşam çok sevdiğim bir arkadaşımın düğünü var ona gidiyoruz sonra eve dönüşte komşunun oğlunun asker kınası var....


Ve nihayet pazar sabahı benim için yine yoğun bir gün olacak...Sabah 8 olmadan ne yazık ki uyanıyorum mutfaktan başlıyorum sonrası kahvaltı, evi temizle, toz al sil süpür , düzenleme atma temizleme işleriye devam ediyor...



Saat 15:00 civarı bir kahveyi hakkediyorum.


Sonrada bey kahvesiyle cila çekiyorum :)


Diğer taraftan kudurmalara devam....


Bende sil-düzenle-yerleştirlere devam ediyorum. Akşam saat 17:00 civarı sırasını bekleyen evraklara geçiyorum :( 


O arada Annemden mesaj geliyor...Düğün için kırmızı bir elbise beğenip denemiştim ama bir beden küçüğü kalmamıştı o yüzden ondan vazgeçmek zorunda kalmıştım. Onun yaka farkıyla bir değişini dikmiş. Oh sanki tüm gün mesainin ödülü gibi geldi bana, ellerine sağlık Annem:)


Akşam bitki çayı saati...


Kudurmaktan halı bile nasibini almış...Elbette evimizde oturacak yatacak yer yok ... O yüzden göbeğimizi betona koyuyoruz , dış kapının yakınına yatıyoruz. 


Şimdilik bizden bu kadar yeni haftada yeni maceralarda buluşmak dileğiyle....
























26 Nisan 2017 Çarşamba

Biraz oradan biraz buradan...


23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı için velilerimle atölye çalışması yapmıştık. Çocuklarımıza sürpriz hediyeler hazırlamıştık çok yetenekli velilerim var benim. Bakın neler çıktı...







Biraz kendimi oyalayayım dedim. Biliyorum hiç geçmeyecek hep arka planda devam edecek ama kendimi oyalamam lazım...Ne zamandır kenarda duran boncuklarla bileklik yapmak istedim.


Hafta sonu HM den aldığım süsleri çantama taktım. Tembel hobici olarak dikmem gerekenleri sıcak silikonla yapıştırdım... 


Hafta ortasında selamlar herkese...TEOG' a gireceklere başarılar!








24 Nisan 2017 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Geçen hafta sonu yazamadım...Gerçi yorgunluktan fırsat bulamadaım çektiğim fotoğrafları düzenlemeye...Neyse Düğünümüz vardı oraya gittik :) Hayatın güzel tarafı...


Kötü tarafı da buydu ... Bu boncuk gözlü kara oğlumuzu kaybettik...Biz onu çok sevmiştik onunla bir ömür hayal etmiştik şimdi yine savunma mekanizmamı kullanma zamanı...En iyi kullandığım mekanizmam bastırmak....Yine öyle yapıyorum her şey yolundaymış gibi davranıyorum şarkıdaki gibi kendime yalanlar söylüyorum....


Büyümek için uyumak lazım...


Kardeş kavgasına fotoğraf arası...


Cuma sabahı bitki çayımı içiyorum, her zamanki gibi...


Kızımla kahvaltı yapıyoruz...


Okulda kahve yapanlarım var benim...


Kaybetmemek için bol bol yemek yedirmeceye geçiyorum.


Sonra da kendime yemek yedirmece...


Cuma hediyesi....Çok yetenekli arkadaşlarım var benim....


Bir yandan evraklarla uğraşıyorum diğer yanda bu boncuklarım...


Kara oğlum zeytinim gidince onun yerini minnoş hanım devralıyor...Tam bir kucak bebesi...


Oğluşum da pek keyfine düşkün...


Cumartesi sabahı erken çıkıp erken eve dönme derdindeyim. Kahvemizi içip market işini halledip eve dönüyoruz...


Kahve seven bir aile olarak kendimi kandırmaya devam ediyorum...


Çok istedğim şeyler indirime girmiş, kaçırmadım tabii


Kız torunu Babaannesine göndermeden önce tadını çıkartmışız kucak kucağa olmanın...


Mış gibi yapıyorum rutinlerime devam edermiş gibi, öyle bir şey olmamış gibi, her zamanki gibi....


Pazar şokunun ilki kar yağışıydı...İkincisi Kız torunumuzu Babaannesinse göndermek....İçimden bir şeyler gitti. Halbuki ondan uzak durmuştum karaoğlum gidene kadar....En azından iyi bakılacak şüphem yok...Hani ayağınız takılır tökezlersiniz ya sanki benimki arka arkaya defalarca takıldı düşmemek için zor tutuyorum kendimi....

Hayırlı, sağlıklı, huzurlu bir hafta dileğiyle...























12 Nisan 2017 Çarşamba

Yeni oyuncak...


Böyle tekerlekli bir c sehpamız vardı...Yıllar önce sprey boya ile boyamıştım....Mobilya boyamanın en kalıcı ve güzel olanı zımparalayıp akrilik boyalarla boyamak kesinlikle...Pratik olsun diye boyamıştım ama yıllar içinde üzerindeki boya parça parça dökülmeye başladı :(


Önce tekerleklerini çıkarttım.Sonra yapışkanlı kağıtla kapladım ve evdeki polar parçasını sıcak silikon ile yapıştırıp şeritler halinde kestim. 


Oyun alanlarına koyar koymaz oynamalar başladı...


Şimdilik böyle bunu yaparken aklıma başka bir şey daha geldi ama daha çok zamanı var sıkılınca yeni bir işlevi olabilir ileride....


Son yerini aldı...


Kuduruklar uyuyakaldılar...Şimdilik hoşçakalın...