9 Ocak 2017 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Cuma sabahı az biraz güneş görmüşüz hemen yayılırız tabii...


Ben okula giderken Çirkin kızım uyku hazırlığında...


Cuma mutluluğu...


Cumartesi günü temizlik bitince dışarı çıktık , kitap fuarına girmek istedik ama geç çıktığımız için çok kalabalıktı giremedik :( Sonra market öncesi pazarın önünden geçiyorduk ki hadi girelim dedik. Termal çorap, kadife alt eşofman , buklet hırka , kazak ve bot aldım...Hepsi ihtiyaç , hepsi kışlık geçen hafta -11 leri gördük...


Cumartesi günü eve gelince izlediğimiz dizi....Tam bizlik...Bir gün patişlerin hepsi birleşip insanlara savaş açıyor ve bir grup bunun sebebini araştırıyor...Minnoşlar bir gün böyle bir şeye karar verirseniz haber verin ben sizin tarafınızdayım...


Cumartesi akşamı diziyi izlerken karne süslerine başladım tüm parçaları hazırladım birleştirmesi kaldı onu da gündüz gözüyle yapar birleştiririm diye düşündüm.


Pazar günü kar tüm gün atıştırdı. Sabah geç kalktım çamaşır, ütü, bulaşık yerleştir düzenle diyene kadar saat 15:00 oldu. Sonra başladık filmlerimize....Gün yapmayı da ihmal etmedik...


Pek yeni değil biliyorum ama ben izlememiştim. Bu sefer mutlu sonla bitti. Beğendim!


Muhteşem değildi. İngiliz komedisi....


Farklı bir film , kafa karıştırıcı....Hangisi rüya hangisi gerçek ? bir daha izlerim...


Beyimle ağlayarak izlediğimiz sevgi ve sadakat dolu bir film....


Kahramanımız...... minnetle , saygıyla, sevgiyle anıyoruz şehidimizi...Allah çoluğuna çocuğuna sabır versin. 


İnstagramda gördüm kaynağını bulamadım..... hak verdim.  



Çirkin meyvesi, çirkin çiçeğinden sonra şimdi de Çirkin ekmeği....


Ve Kahramanlarla dolu cennet Vatanıma mutlu, sağlıklı, huzurlu bir hafta dileğiyle...















6 yorum:

Hobifikri dedi ki...

Ne kadar da çabuk bitiyor hafta sonu değil mi? Çoğu zaman annemgillere bile yetişemiyorum.
Çirkin ekmeğinden bende istiyoruuuuum. Öp benim için çirkini.

ATAHAN İLE HAYAT dedi ki...

senin bu minnoş kedi çok tatlı bazen resimlerini koyuyorsun ya o an onu mıncırasım geliyor:) sevgiyle kal

SHOIPTAR dedi ki...

Öncelikle çirkin kızımızdan başlayalım nasıl güldüm anlatamam hiç oturacak yeri yokmuş kızımızın .Cicilerini iyi günlerde kullan karne hazırlıkları için kolay gelsin .

Atolyekedi dedi ki...

Hobifikri, eveeet çabuk... bitiyor hafta sonları için çalışıyoruz gibi geliyor :/ öperim tabii...

ATAHAN İLE HAYAT, teşekkür ederiz Demetçiğim...

Her yer onun Annem bu fotoğrafta kanıtı :) Teşekkür ederim :)

sihirli mavi dedi ki...

Ah bu haftasonları, evişi-alışveriş-gezme-bir de çoluk çocuk varsa yetmiyor yetmiyor.
Film keyfi yapmayalı ne kadar uzun zaman oldu :))

Atolyekedi dedi ki...

sihirli mavi, di mi? iki güne her şeyi sığdırmaya çalışıyoruz.. Kolaylıklar diliyoruz size de...