16 Ocak 2017 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Kızılay'daki ipçim kapandığından beri doğru düzgün ip alacak bir yer bulamamıştım. Tam mahalle tuhafiyecisinden alma kararı almıştım ki sağ olsun kendisi olamayacak şeyler peşine düştü...Bende internetten aldım indirime girmişti :) Hayatta gündem dışında güzel şeylerde oluyor aslında...


Hediyem :)


Minnoşuma eşimin aldığı oyun tüneli...


Cuma akşamı eve geldim mutfakta yemek hazırlığı yaparken çirkin kızım bayık bayık beni takip ediyo...


Hızlıca akşam yemeği...


Sabah erkenden karne işlerine başladım öğleden sonra anca bitirdim. Sonrasında evi süpür sil yaptım. Akşam karanlık çökmeden bir kahve içelim, market işini de halledelim dedik hayatımızın pişmanlığını yaşadık aman Yarabbi o ne kalabalıktı öyle....Bir daha çok gerekmedikçe akşam saati dışarı adım atmam...


Akşam yemeğimiz sarımsaklı yoğrtlu zeytin yağında kereviz ve mor salata...


Gündüz gözüyle fotosunu çektiğim karne süslerim...


Çirkin hanımın 2+1 dubleksini biliyorsunuz :) Cumartesi sabahı aşıya gittiği için,  hanım biz pazar günü dışarı çıkarken onu elleyemeyeceğimizi düşünüp o dubleksin en dip kısmına girmiş bu fotoğrafı o minicik delikten çektim...Güzelliğe bakın!


Pazar günü ganimetleri... sonunda son günü de olsa kitap fuarına gidebildik. Güzel şeyler vardı...Sonrası alışveriş merkezi tabii ki ne olabilir muhteşem şehrimde...Ne kötüyüm....


Eve gelip rutinimizi gerçekleştiririz tabii...


Bu hafta sonunun ilk filmi...Güzel filmdi....Tavsiye ederim.


Diğeri Klinik tam sevdiğim bir psikolojik gerilim çok çok beğendim...


Bizim gibiler olana şükretmeye daha iyisi olsun diye dua etmeye devam edeceğiz bu yüzden herkese mutlu, huzurlu bir hafta diliyorum...















4 yorum:

SHOIPTAR dedi ki...

Ganimetlerin maşallah hadi yine kolay gelsin hediyeni iyi günlerde kullan minnoşun oyun tüneli harikaymış oynasın kızım mahmurluğunu yerim ben onun dunleksindeki duruşu kendini korumada çok emin kahven afiyet olsun.

Atolyekedi dedi ki...

Teşekkür ederim Annem

Hobifikri dedi ki...

Aaaa iyi tatiller diyeyim Evrencim önce sana. Yoğun hayata biraz ara. İplerini ve ganimetlerini sağlık ve keyifle kulan. Oyyy minnoşcumda oyuncağını keyifle kullansın.

Atolyekedi dedi ki...

Hobifikri, çok teşekkür ederim :)