2 Ocak 2017 Pazartesi

Perşembe'den Pazara....


Perşembe gününün gelişi Çarşambadan belliydi. Ne kar yağdı anlatamam :( bu kadar çok miktarda kar yağmayalı uzun yıllar olmuştu... O sabah geçtiğimiz hafta sonu aldığım mumlara peçete yapıştırmaya karar verdim...


Böyle bir süs yaptım orta sehpama...


Yine aynı gün saat kutusu kapağını kaplayarak kalemlik yaptım.Çalışma odasının düzene ihtiyacı vardı bir güzel düzenledim.


Mahallede neredeyse kimse çıkamadı sokağa...


Bizde lapa lapa kar yağışını kızımla izledik....


Ve cuma günü kar tatili olunca tatili temizlik fırsatına dönüştüren ev kadını ne yapar? Tabii ki evde ağlamadık temizlik malzemesi bırakmaz :) 


Ben temizlik yaparken minnoşum popişini devirmiş pire sayıyo...


Temizlik biter çamaşır işleri devam ederken elimde kalan ipleri değerlendirmek için yeni işlere başlanır...


Haşlanmış brokoli + sarımsaklı yoğurt ve rendelenmiş , zeytinyağında pişmiş kereviz + sarımsaklı yoğurt üzerine biraz ceviz....Akşam yemeğimiz...


Cuma gecesi bakışmaları...


Ve cuma gecesini bitirmeden birer kahve içmek gerek...


Bu da bizim evin önündeki sokak lambası....Böyle bir hatırası kalsın istedim...


Cumartesi günü öğlene kadar uyunur, güzel bir kahvaltı yapılır sonra film izlemeye geçilir...İlk filmimiz 'Bak kim dönmüş' Aslında oyunculukları, kurulan cümlelerin karmaşıklığını beğendim ama bir Türk olarak bütününde bir anlam ifade etmedi. 


Bir diğer filmimiz güzel eğlenceli bir romantik komedi...


Tom Hanks bu güne kadar oynadığı tüm filmleri izleyememiş olabilirim ama izlediğim tüm filmleri çok etkileyiciydi....Kesinlikle tavsiye ederim...


Ve Pazar sabahı şoku....Yorumsuz!


Bu yıl sesimin çıkmasının en güzel sebebi bu rossmanda satılan vitabonlar...
 Kendimize hediyeler...


Ütüsüz haftasonu olmaz tabii....

Başaramayacaksınız...Sizi Allah'a havale ediyorum. Ve sadece canım Türkiyeme mutlu, sağlıklı bir hafta diliyorum.




















4 yorum:

tülin dedi ki...

Ben de bu aralar kareler örüyorum. Filmleri de not aldım. Son cümleleri de sanki ben yazdım. O derece .

Atolyekedi dedi ki...

Kare örmek hoşuma gitti benimde :) hem iplerim değerlenmiş oluyor hemde bir amaç uydurmak iyi geliyor bana...
Herkes birbirinden nefret etsin herkes birbirine silah çeksin kaos ortamı oluşsun iç savaş çıksın istiyorlar ama bunu anlayanlar bu oyuna gelmeyecek ve İnşşallah herkes anlayacak Tülincim.

tülin dedi ki...

Benim de umudum o yönde canım. Bu fılmi görduk daha önce ulusca bizler.

Atolyekedi dedi ki...

Maalesef Tülincim görmeye de devam ediyoruz :( Ama unutmasınlar bu Vatan bizim ve bizim topraklarımızda gezen bu teröristler huzursuz gezsin çünkü bizim teröristin üstüne tek başına atılacak kahramanlarımız var!