17 Şubat 2017 Cuma

Battaniye-LER'im


Kendi yaptığım battaniyelerden bir kısmı...


Battal boy diz üstü battaniyem...Bir türlü fotoğrafını çekemediklerimden ama sonunda çektim....Bu 1


Biraz daha yakından....



Bu fotoğrafını çekemediklerimden 2.


Bu 3.


Bu da ilk fotoğraftaki battaniyelerden hatırlatma olsun diye...


Bu da severek ördüğüm bir battaniye...


Bunu öreli de kaç yıl geçti hiç bilmiyorum...İlk ördüğüm battaniyem....


Bu da minnoşumun battaniyesi...



Çok severek ördüğüm bir battaniyem daha...



İşte bir kısmı burada....Seviyorum battaniye örmeyi....









7 yorum:

soslu badem dedi ki...

çok güzelller :)

tülin dedi ki...

Battaniyeler, renk renk çerçeveler, minnoşlar.. Ne güzel bir yuva burası :)
Maşallah diyelim. Maşallah.

SHOIPTAR dedi ki...

Hepsi ayrı güzel olmuş ellerine sağlık güle güle kullan kızım.

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Maşallah ne güzel şeyler üretiyorsun !
Eline sağlık 💖

Atolyekedi dedi ki...

Soslu badem, çok teşekkür ederim :)

Tülincim e o zaman kahveye bekliyorum uygun olduğunda...Çok teşekkür ederim.

Teşekkür ederim Annem.

Nilgün Torunoğlu, çok teşekkür ederim :) çok mutlu oldum!

tülin dedi ki...

Önce siz! Sözünü unutmadım damat bey'in :)

Atolyekedi dedi ki...

Damat beye ilettim Tülincim :)