12 Şubat 2017 Pazar

Cumadan Pazara


Günaydın! bu minnoşumun cuma sabahı pozları...



Ben işlerimi bitirmek için koşturuken biri popiş yayıyo...


Cuma akşamı beni karşılıyo Çirkin hanımcığım. Eve girince önce ayaklarıma sürtünür sonra da ayağımın üstüne oturup kendini sevdirir.... 


Akşam yemeğimiz karnıbahar+yoğurt ah ah içinde bir tek sarımsak eksik :(


Cuma akşamı rutin işlerim değerlendirmeleri ve haftalık yoklamaları girerken güldür güldür eşlik ediyo...


Biz yatarken minnoş hanımcık pireleri çoktaaan uçurmaya başlamış bile...



Cumartesi akşamı çok yorulmuşuz...Yeşil çay saati...


Kahve+örgü en sevdiğim ikili...


Aslında sonbahar atkısı olacaktı siyah ipi alınca ne olacağı şimdilik bana da sürpriz...


Bizimki yayılmış yine....


Diyet bozdum yine...Aman canım atıştırmaktan korkmayın diyo uzmanlar, fazla mı korkmamışım ne?


Kahvelerimizle biz hafta sonunu bitiriyoruz. Yeni hafta canım Ülkeme ve herkese güzellikler getirsin işşallah! 













5 yorum:

tülin dedi ki...

Bu Minnoş yüzünden bizim evin nüfusu artacak bak söleyim!

SHOIPTAR dedi ki...

yaptığın örgü şahane olucak Evrenciğim kahveler afiyet olsun senin elinden kahveyi içmek bi başkaydı sağ ol benim için tatil güzel geçti minnoşumu seyretmeye doyamıyorum.

Atolyekedi dedi ki...

Tülincim harika bir Annesin, ev halkı çoğalırsa çocuklar çok şanslı demektir. Kararını kesin verince mutlaka haberleşelim :)

İşşallah Annem bu tarz şeylerin matematiği konusunda başarısızım, bakalım nasıl olacak....Yine içeriz kahvelerimizi...Benim içinde çok güzeldi Annem, teşekkür ederim.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Maaşallah benim kaplan desenli miniğime büyüdükçe tatlılık artıyor:)
Benim de arada kaçamaklarım oluyor ama Karata beslenme tarzı ben de çok işe yaradı hem yiyip hem kilo vermek şahane :)) yufka ile yapılmış ve süt tatlılarından nemalanıyorum arada evde tüketmiyorum sadece arada ikramlarda nefsi köreltmiş oluyorum:)

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM-Hatice yazıcı, teşekkür ederiz :) Normal diyetimde istikrarlıyımdır.Tatlı sevmiyorum hamur işi de 1 yıldır neredeyse hiç yemiyorum bu güne kadar ne yararını gördüm ki...diyerek.Sadece davetlerde yemek güzel fikir istediğim kiloya ulaşınca bende onu yaparım. Aynı zamanda kozmetik ve tabak çanak diyetide yapıyorum ama işte tabak çanak kısmında diyet bozuyorum :\