20 Şubat 2017 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Fotoğraf gece 24 ten sonra çekildi.... sonuçta cuma oluyo :)


Cuma akşam eve gelince :) ayağıma sürtünmeler ayağımın üzerine yatıp kendini sevdirmeler...


Haşlanmış brokoli + yoğurt akşam yemeğimiz...


Tozlu'dan aldığım elbiselerim geldi....


Yemek sonrası ütü zamanı....Daha önce piyasada böyle bir şey satıldığını biliyordum ama hiç denk getirememiştim. Okulda satan bir hanımdan aldım ve çok memnun kaldım keşke daha önceden kullanma şansım olsaymış.Neyse geç olsun güç olmasın..


Ben ütü yapayım minnoşum popiş yaysın :)


Ütüm biitince birlikte yayılıyoruz minnoşumnan. Sonrası klasik değerlendirmeler yazılıyor, yoklamalar giriliyor....Evraklar yapılıyor.


Cumartesi temizlik öncesi bir kahve içmeden olmaz....


Temizlik yapılırken yayılmak şahane....


Recep İvedik 5' e gittik...İyi ki gitmişiz ben özellikle bu bölümünü çok beğendim , çok güldüm...İhtiyacım vardı biraz kafa dağıtmaya aynı şeyleri düşünmekten beynim uyuşmuştu resmen....Diğer taraftan eşim pek etkilenmedi , benim kadar çok beğenmedi...Kişiye göre değişiyo demek ki....


Biraz dinlenmece....Neden mi bu kadar yorgun :)


Bir süredir camın dışına kuş yemi koyuyoruz bizim zillişan hanımda onları yakalayacağını zannedip tüm gün uykusuz kalıyo :)


Pazar sabahı en hızlısından kahvaltı yapıyoruz...


Sonrası alışveriş yani diyet bozuyorum bilerek ve isteyerek hemde....Bu aralar her fırsatta internette sitelerde bile tabak bakıyorum...Şimdilik bu kadar yeter diyorum stres bana alışveriş yaptırıyo gene :(


Yine aynı yerde yayılmaca...Tabii uyumadı gün içinde, akşam biz gelince bol bol uyuyo...


Minnoş alışverişler...O sabunlarla ilgili projem var...Yapınca paylaşiciiim ama ne zaman yapabilirim bilmiyorum bu  aralar çok yoğun ,  hadi hayırlısı...


Bu patikleri geçen hafta aldım. Göstermeden olmazdı. Tığ işi örnekler harika...İşin matematiğini bilen hanımlar hemen örneğini çıkarır bence....Bu güzel patikler ilk şanslı kermese gidecek işşallah...Kermes haberleri bekleniyor ilgili Tülin'e duyurulur :)


Pazar kahvemizi de içtik...


Bir hafta sonunu daha kapatıyoruz. Yeni hafta güzellikler, güzel haberler , sağlık ve huzur getirsin herkese.....





























4 yorum:

tülin dedi ki...

:)) Mesaj alınmıştır canım. Ütü spreyini ben de hiç kullanmadım. Amaaan, zaten evin nüfusu gittikçe azalıyor, ütü işi de azaldı. Ben ümitle ütülenmiş gibi çıkaran kurutma makinaları bekliyorum.
Boşa okuttuk bu çocukları boşa. Bir bunu, bir de ışınlanmayı keşfetselerdi de, dünya gözü ile görüp rahat edeydim ;)

Uzun yazdım değil mi? Bu saat de yorgun argın DOB den geldim de :)) Temsil bittiğinde ışınlanmak istemiştim eve.

Atolyekedi dedi ki...

Tülin, uzun yaz güzel yazmışsın! :)) ümitle, bekliyoruz o güzel keşifleri...

SHOIPTAR dedi ki...

Kahveler tabaklar popişini yayan kız birde acaba diyorum en üsteki pakik bana gelirmi onu çok beyendim de.Bu arada elbiselerin güzelmiş iyi günlerde kullan Evrenciğim.

Atolyekedi dedi ki...

Tamam Annem getireyim gelirken...Teşekkür ederim :)