28 Şubat 2017 Salı

Kolye ucu & biraz takı tuku


Daha önce internette ve videolarda gördüğüm bir kolye ucu...Eminim bir çoğunuz görmüştür....Malzemeler: tuz, sıvı yapıştırıcı, kolye ucu metali , karıştırma çubuğu ve kabı....
Yapımı: bir kaba tuz, sıvı yapıştırıcı ve ojeyi döküyoruz hepsini iyice karıştırıp metal kolye ucuna döküyoruz...


Acemi işi oldu aslında....Birinin ojesini biraz fazla kaçırmışım döktükten sonra farkettim. Diğeri daha iyi oldu tuzu daha fazla olunca...


Başlamışken bir kaçta takı yapayım dedim ortaya bunlar çıktı...


Bizden şimdilik bu kadar Çirkin hanımdan kocaman bir iyi geceler....




4 yorum:

tülin dedi ki...

Yok, ben bilmiyordum bu işi!

Amatist gibi mi oluyor, ne oluyor? Güzel görünüyor da :)

Atolyekedi dedi ki...

Evet Tülincim biraz amatiste benziyor, teşekkür ederim.

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Evrencim canım arkadaşım ellerine sağlık değişik bir kolye olmuş dediğiniz gibi ametist görünümlü :D

Arkadaşım çok özledim yakın zamanda görüşürüz inşallah Eşine selamlar sevgiyle kal..

Atolyekedi dedi ki...

Sibelin Hobi Dünyası, işşallah canım ayarlayalım bir ara bende özledim Sibelcim. A.S.