8 Şubat 2017 Çarşamba

Ortaya Karışık...


Uzun bir aradan sonra Merhaba! Aynı yukarıdaki gibi gelişti her şey....Aslında yanıma bilgisayarımı da almıştım tatilimin günlüğünü her gün için ayrı yazacaktım...İşte hayaller ....


Sonra gerçekleşenler...


Kutu kapalıysa tercihimiz üstüne çıkmak oluyor :)


Karne günü sabahından...


Karne günü için hazırladığımız fotoğraf alanı...


Eve gelince birlikte uzanıp işleri erteleyerek geçirdiğimiz minnoş zamanlar...


Tabii ki işler bitince kahvesiz olmaz :)


Yolculuk günü meraklı minnoşlar...


Elimin üzerinde uyuyabilen tipitipler...


Fotoğraf çekilirken tirip atan cinconlar...


Kuş mu o ? kapağını açsaydınız da öpseydim :)


Tatilde yaptığım üretim planlarının sadece bir tanesi gerçekleşmiş bulunuyor :(


Bol bol popiş devrengiller :)


Bol kahveli zamanlar. Günün istediğin saati kahve içmek ne harika :) Çalışırken prensibimdir içmem...


Eskiden her okul çıkışı Patates ekmek yerdik, o kadar özlemiştim ki....Aynı tadı alamadım nedense...Nerede o eski patates ekmekler :(


Anne evi dinlenme tesisleri....


Hızlıca ilerleyen hayırlı işler, tatlı koşturmacalar....


Ve dönüş yolu...Çünkü sucuklar arka koltuğunda arkasında otururlar...


Eve gelince Annemin diktiği bank minderini serer sermez postu serengiller....


Ganimetler...


Ganimetlere devam.... Kayınvalidemin ördüğü harika hırkam. Ellerine, emeklerine sağlık.


Veeee el emeği kilimlerim. Ananemiz ördü...


Ellerine sağlık Ananem.


Her biri ayrı güzel... Yaz gelse de sersem ama basmak yok.


Minderi boş bulmuşken hemen fotosunu çektim boşken bulmak pek mümkün değil. Çok sevdiğim kot elbisem, çok rahat bir elbise ama tam dizimin altındaydı ve rahatsız oluyordum Annem sağolsun alt kısmına uygun bir dantelle boyunu uzattı. Ve daha önce aldığı pembe örtümün devamı...Ellerine sağlık, kesene bereket Annem.


Aynı ben!  Havalar düzelse de yürüyüşe başlasak...


Nergis zamanı gelmiş, kahve zamanı bana göre yok! hadi ben bir kahve daha yapayım. İyi geceler....



























3 yorum:

SHOIPTAR dedi ki...

her şey çok güzel iyi günlerde kullan.

tülin dedi ki...

Hangisine baksam şaşırdım! Buldumcuk oldum resmen.
Ne güzel insanın aile büyüklerinin yaşıyor olası... :( Ne değerli onların ellerinden çıkan ürünler.
Dur, bir daha bakayım.

Atolyekedi dedi ki...

Teşekkür ederim Annem.

Teşekkür ederim Tülin :)