6 Mart 2017 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Cuma sabahı halleri :)   Geçtiğimiz son iki hafta çok yoğun ve yorucu geçti....Unuttum dimi Anane olduğumu bloğumda paylaşmayı....1Mart saat 05:00 


Çok yetenekli bir öğrencimin çizimi....


Cuma akşamı yemeği....Sonrası evraklar evraklar.....


Cumartesi tüm gün bu minnoşlarlaydık....İnsanın mecbur kalmadıkça evden çıkası gelmiyor!


Pazar günü market alışverişine giderken Kütahya porselene girdik, eşim hadi kendimize kahvaltı tabakları alalım dedi :) Halbuki ben masum masum diyete devam ediyodum , )


Kahvelerimizi içtiğimize göre biz hafta sonunu bitiriyoruz....Güzel , sağlıkla, huzurla geçsin yeni haftamız...






4 yorum:

Hobifikri dedi ki...

Aaaaa ben bilmiyordum. Hayırlııı olsuuun.

Atolyekedi dedi ki...

Teşekkür ederiz Dilekçim :)

BERNA dedi ki...

Yorum yapmasamda sizi cok uzun suredir takip ediyorum.ama bebeleri gorunce yazmamak olmazdi.hayirli olsun.cok tatlilar.evin nufusu artmis.keyifli gunler sizi bekliyor.hepsini benim icin opun.sevgiler...

Atolyekedi dedi ki...

BERNA, ne mutlu, çok sevindim takip etmenize :) Çok teşekkür ediyoruz, işşallah. Öperim tabii, sevgiler...